Accepterad !Adam. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179083018/

Ditt Hex-ID: 110000148a5ad0a (Hex)

Vad är din discord tagg? 1Adam.

Vem var det som bannade dig? Vible

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skjöt en polis i huvved från mitt gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i gsfs hus och vi hade kidnappat tre grabbar och då tror vi att polisen såg oss så dom bestämde att storma oss. jag går ut för att kolla att ingen är där men då är det en polis som står där och då springer jag in igen och då skjuter han mot mig. då förmedlar jag till grabbarna att polisen stormade och då sprang vi och gömde oss. då ser vi polisrer och skjuter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va ingen felaktig ban det var jag som föll för grupptrycket för alla skjöt mot alla och jag vet att man ej får skjuta polisoch att man ska sticka där ifrån men jag kunde ej sticka för att jag var fast i ett rum och då började jag skjuta och då var det just vible jag sköt och jag vet att det va fel men jag bara föll för grupptrycket. och jag är arg på mig själv att jag gjorde det för att jag skullle vilja komma tbx och rpa eftersom jag älskar rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en tidigare perma ban som var att jag hade råkat sätta in bloodfx på mitt graphic pack som var nytt, det va inne pp graphic packet utan att jag viste det, sen har jag lite små bans från 2021 när jag va ny medlem. jag har lyckats att ta lärdom av mina tidigare bans genom att när det kommer en ny regel så ska jag kolla och läsa igenom den dirket när jag har tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade antigen kunnat ge upp eller försökt fly men eftersom att hela bygnade var omringad av poliser så kunde jag ej fly därför skulle jag tagit upp mina händer och gå ut och överlämna mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer tänka fler gånger innan jag gör mitt beslut och rpa mer så att motparten kan vinna scenarion. inte bara göra så jag tycker att det är kul det ska va kul för motparten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka