Inaktuell !Adam. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: 1Adam.

Ange ditt födelsedatum 28 September 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill ansöka till staff eftersom att jag vill hjälpa servern med att få bort folk som inte kan rpa och ta bort lallare. Jag kommer också specca torget då det brukar förekomma ganska stora slagsmål och kriminella handlingar där ganska ofta så de kan jag specca samtidigt som jag sitter i support och tar reports. Ett exempel på att support ärende kan vara såhär, jag drar in en kille i mitt support rum, frågar vad han behöver hjälp med, han säger att han spawnade död och behöver ress. Jag kan Först då fråga om han har klipp på att det är sant eller kolla logs, vissa supports brukar göra båda för att vara extra säkra men för mig hade de nog räckt med att kolla logs eftersom att logsen aldrig ljuger, så jag ressar han och säger hejdå och att han får ha en trevlig dag. jag tycker också det är extremt viktigt att vara trevlig i support, man kommer både längre och blir bättre på det man gör med det. Man kan också få en del +reps då så att man kan bli högre uppsatt en support också vilket är mitt mål. Jag vill bli en högt uppsat trevlig kille som hjälper folk med allt. Det finns staffs som är riktigt jävla otrevliga också, det fanns en staff förut som inte är staff längre och när han drog in mig i support en gång så lät hab bara sur i början och var inte trevlig alls, det ända jag behövde var ress eftersom att jag dog av en bugg och jag hade inget klipp så jag bad han kolla logs och då sa han bara: nej jag orkar inte, visa klipp eller dra härifrån. Efter det så gjorde jag en -rep och staff anmälan på forumet och han är inte staff längre nu. Sånna personer förtjänar inte att vara på servern och jag garanterar att jag kommer vara aktiv och jobba hårt med det jag får göra! Så det jag vill göra är att förbättra den allmänna rpn på servern och hjälpa folk som behöver hjälp samt hjälpa andra. Som sagt så kommer jag nog vara en av dom mest aktiva supportsen och sitta i support mest av tiden jag kan och sedan om det inte sitter någon i väntar på support så kan jag försöka att specca scenarion och specca piren/torget där man kan hitta många lallare och mass vdmare. att vara staff ser väldigt kul ut och samtidigt så gillar jag ju att träffa nya människor. Jag har spelat på denhär servern väldigt länge nu och jag vill ha någonting roligt att grinda med liksom och bli en trevlig kille som hjälper folk i support och med annat som bidrar till serverns rp nivå och annat.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte den kriminella rpn fungrera så bra det är bara massor av skottlossningar och inget socialt scenario, som t.ex. om det skulle vara ett möte mellan två gäng så slutar det oftast med skott som avlossas det blir inget bra med mötet och man kommer ej fram till något och då fortsätter kriget. Och sen dom som jobbar på servern med olika jobb är ganska inaktiva tycker jag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag själv tycker attt det ska vara hårdare åtegärder på alla dom gängen som inte bidrar med socialt rpande. Och fler krim ansv som speccar olika gäng och kolla hur dom beter sig. sen efter det tar man återgärder om det behövs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte kaxig man vårdar språket och ska vara så trevlig man bara kan. det är jätte viktigt att agera professionellt för att annars så kanske några medlemmar tycker staffsen är dåliga och då lämnar servern istället för att rekomendera servern till andra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? först ta allt med skolan sen när jag är färdig med det så tar jag rpn

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 i september.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja här kommer commands jag kan

/noclip (för att kunna flygga runder och specca scenarion)
/sqlban id tid anledning - (För att banna folk)
/sqlbanoffline - ( samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/revive ID (för att ressa någon)
/dv (tar bort en bil eller fordon)
/bring (för att tpa någon till sig själv)
/car (spawna fram en bil)
/goto (gå till id) ID
/togglename
/tpm- Du blir teleportad till markern på kartan
/freeze (för att frysa en person)
/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel polis
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka