Nekad Adam.. | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam..

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? G1ocatore#9999

Ange ditt födelsedatum 28 September 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har skola 08:10-15:00 sen har jag träning måndagar tisdagar och torsdagar 18:30-20:00 på helger är det gibb

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2021 i oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Dator\Pictures\Screenshots\Skärmbild (2).png kopiera in detta i goggle så kommer det upp.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är någon som är aktiv för rollen och har ett stort ansvar över sin roll. Man får aldrig abusa sin roll. Abusar man sin servervakt roll blir det indragen som och t.ex revva sig själv under ett scenario eller när man dör av hunger och man ressar sig själv och abuse brukar alltid leda till indragen servervakt. Och som servervakt underlättar man för staffs med regelbrott som sker på servern. Man ska alltid ha med sig bevis när man bannar någon. En Servervakt är typ som en mini staff fast staffs har tillgång till mer kommandon och servervakter har inte tillgång till lika mycket. Så helt enkelt som Servervakt är man en vakt för servern och ser till satt ingen begår regelbrott och ifall det skulle ske använder man sig av sitt clipp-material man tar in beviset och sedan skickar in i bevis så får staffsen sedan ta återgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli servervakt på servern för att jag tycker att jag är en trevlig killer och är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker också att jag ska bli servervakt då jag inte kommer och abusa rollen eller t.ex revva mig själv när jag dör av t.ex hunger. Jag tycker jag också ska bli servervakt då jag anser att jag är som sagt väldigt aktiv för rollen, jag abusar inte och jag har Medal som clipp-bevis och jag tycker att jag kan hantera rollen Servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man är inne i ett scenario och man dör och sen revvar sig själv, eller ifall man är i ett skottscenario så har man toggleid på det är två förslag på abuse, krruption är typ ifall jag tycker någon är jobbig eller jag inte gillar själva personen så bannar jag den eller kicka den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka