Nekad Adam Alharbiti | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FurzsiOnDope

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Furzsi#0330

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. jag jobbar från 05 till 16:00 på veckodagar och jag är aktiv på veckodagar från 16:15 till typ 01:00 på helger är jag aktiv hela tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på Unive sen januari men jag blev blackad eftersom att jag var me i en annan server man nu är jag tillbacka och kommer aldrig lämna unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) typ 6 ggr 1 gång blackad får att jag var me i en annan server men de kommer inte hända igen

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att underlätta arbetet för staff teamet och att göra det mycket enklare att t.ex. dva bilar som inte används eller bilar som är sönder mitt i gatan och en servervakt har även en uppgift att bana folk som inte följer reglerna och visa en bra sida av servern + att en servervakt ska inte lalla hen ska ha en bra rp nivå och vara en bra sida till unive och en servervakt får inte abusa sina perms t.ex. att reviva när man lallat eller annat att man dvar bilar som har sin glock i sig efter snuten tagit en är oacceptabelt betende och så får man inte göra man ska inte bana folk bara för man kan och kicka ska man inte heller man ska ha en gilltig anledning till kicken/banen om man inte har det så kan det gilas som abuse

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa till att få bort alla lallare så dom kan lära sig en läxa och jag tycker att jag är väldigt aktiv på servern och på de sättet kan jag hjälpa till ganska mycket

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tillexempel om man revar sig själv i ett senario eller om man helt enkelt revar sig själv när man ska vara död elr bannar nån bara för att man vill fast personen inte har gjort nått fel det är abuse enligt mig
 
Nekad, du har haft en blacklist samt att du ej har varit medlem i 30 dagar
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top