Accepterad Adam 777 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzi.89

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805925163/

Ditt Hex-ID: 11000016e02872b

Vad är din discord tagg? benim.klivare10

Vem var det som bannade dig? vible

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-16 150010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte en staff som utan en medlem med staff perms vible. Han valde att banna mig för att jag ljög i me jag erkänner det och fattar varför han valde att banna mig till 100%. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottsenario och dog i bilen och jag trodde jag hade låg vätska då innan varje scenario så healer jag mig själv vätska eller mat. Jag trodde jag dog av vatten inte skott så sen när jag blev plockade så stog de i sjukvårdssytemet att det var ett skott men det var jag inte medveten om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel också då jag var i ett scenario så jag bör ha vetat att jag skulle dött av ett skott inte dryck och hunger så det är mitt fel jag erkänner till det. Men innan varje scenario så healar jag mig själv så att jag ej dör av vätska o sånt så jag trodde att jag dog av vätska men det är mitt fel då jag bör veta. Enligt mitt perspektiv så såg det ut så man jag hann inte prata till punkt jag lovar att jag ej försökte ljuga

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. AC ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att veta att jag dog av ett skott och kanske veta i me att det var ett skott och inte vätska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hålla koll på hur jag dör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka