Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203848067/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Ferdinandsson
Vad är ditt discord namn? Adafer#0410
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Åke är 21 år. Han är uppväxt i staden och hade en bra och bekväm uppväxt. När han blev 18 sparkade dock hans föräldrar ut honom ur hemmet och han skulle klara sig själv. Han var arbetslös i ett år och kände sig dålig och värdelös. Men sen fick han vänner som fick honom att ta tag i sitt liv. Då började han på Postnord. Men Åke har betydligt större planer nu. Åke vill bli framgångsrik och göra sina föräldrar stolta. Åke älskar att åka runt i sin gamla BMW med polare. Den köpte han med sina sparade pengar från sin lön av Postnord. Åke är en snäll och smart person. Men också ganska snål.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan tipsa om saker som kan förbättras på Unive. Jag skulle också gärna börja på ett whitelistat jobb som finns ledigt. Jag kör seriös rp och tänker spela på servern länge.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har ett väldigt bra Community och aktiv staff. Det är också väldigt många spelare som är väldigt kul.
Hur hittade du Unive? Unive är vad jag sett den populäraste svenska rp på FiveM. Därför hittade jag den först. Jag har spelat på någon annan server innan men Unive var mycket bättre.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få ett roligt jobb och köpa snygga bilar. Jag kommer bli väldigt aktiv på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? I framtiden skulle jag gärna ha ett roligt jobb. Jag skulle också kunna bli support i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Ferdinandsson
Vad är ditt discord namn? Adafer#0410
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Åke är 21 år. Han är uppväxt i staden och hade en bra och bekväm uppväxt. När han blev 18 sparkade dock hans föräldrar ut honom ur hemmet och han skulle klara sig själv. Han var arbetslös i ett år och kände sig dålig och värdelös. Men sen fick han vänner som fick honom att ta tag i sitt liv. Då började han på Postnord. Men Åke har betydligt större planer nu. Åke vill bli framgångsrik och göra sina föräldrar stolta. Åke älskar att åka runt i sin gamla BMW med polare. Den köpte han med sina sparade pengar från sin lön av Postnord. Åke är en snäll och smart person. Men också ganska snål.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan tipsa om saker som kan förbättras på Unive. Jag skulle också gärna börja på ett whitelistat jobb som finns ledigt. Jag kör seriös rp och tänker spela på servern länge.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har ett väldigt bra Community och aktiv staff. Det är också väldigt många spelare som är väldigt kul.
Hur hittade du Unive? Unive är vad jag sett den populäraste svenska rp på FiveM. Därför hittade jag den först. Jag har spelat på någon annan server innan men Unive var mycket bättre.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få ett roligt jobb och köpa snygga bilar. Jag kommer bli väldigt aktiv på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? I framtiden skulle jag gärna ha ett roligt jobb. Jag skulle också kunna bli support i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive.