Accepterad adafer123 | Medlem ansökning [rami]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adafer123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203848067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adafer#0410

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Åke Holgersson är 21 år gammal och jobbar just nu på Postnord. Åke hade nästan en för bra uppväxt. Han fick allt serverat på ett fat. Han bodde i Hässleholm i ett stort hus med sin farsa och sin morsa. Hans farsa arbetade som advokat och hans mamma var sjuksköterska. Men när han fyllde 18 så sparkade hans farsa ut honom ur hemmet så Åke blev deprimerad. Men när han fyllde 19 tog han tag i sitt liv och började jobba. När han blev 21 så flyttade han till Unive och började på Postnord. Men Åkes mål är att vara taxichaufför då han tycker det inte är så bra taxi på Unive. Men den största anledningen är för att Åkes farbror var taxichaufför och det var Åkes förebild. Åke är oftast trevlig och positiv men han kan bli irriterad ibland. På fritiden gillar Åke att spela golf och ta en bira med grabbarna. Åke är också väldigt service inriktad och pratar svenska, engelska och lite tyska. Om Åke inte lyckas bli taxichaufför så tänker han ändå försöka få något annat jobb där man är trevlig och social eller får köra bil. Men det känns som att det är brist på taxichaufförer så Åke tänker satsa på det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det behövs taxichaufförer i staden så det kan jag bli. Sen tycker jag det är sjukt kul med rp och den blir mycket bättre med medlem för då kan man få mer avancerade jobb och mer inflytande. Jag vill utveckla min rp så därför vill jag bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är nog den bästa servern i Sverige och den har bra och aktiv staff. Unive har ett väldigt bra community och jag gillar servern mycket.

Hur hittade du Unive? Unive är vad jag sett den populäraste svenska rp på FiveM. Därför hittade jag den först. Jag har spelat på någon annan server innan men Unive var mycket bättre.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min rp och bli så seriös som möjligt. Jag vill göra nytta i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt vill jag utveckla min rp men också lära känna fler personer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top