Nekad adafer123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adafer123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203848067/

Ditt Hex-ID: 11000010e84c583

Vad är din discord tagg? Adafer#0410

Vem var det som bannade dig? Faktist ingen aning då jag blev bannad från discord servern.

Hur lång tid var din ban? Jag kunde joina discord servern efter några minuter igen men mina roller var borta (taxi o medlem).

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag kom in på discord servern igen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte men jag skrev ganska mycket i chatten. Det var något argument med någon som hette traktor. Han sa att det var dåligt att servern startade om hela tiden. Men jag skrev typ att det var bra för att den blir bättre efteråt. Ägaren philip skrev också det jag skrev typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev att Traktor kunde lämna om han skulle klaga så mycket. Ägaren Philip skrev samma som mig typ. När jag kom in på servern sen igen var min medlems roll och taxi roll borta på discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig för att jag var på Philips sida i argumentet och jätte många skrev samma som mig. Jag förstår inte varför jag inte fick skriva det då många skrev grövre saker och svor mer. Jag skrev bara varför han hade fel. jag ser inte någon regel som jag bröt. Om ni kan läsa det jag skrev på discord så kan ni se det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag blev bannad 1 gång med den var felaktig så den försvann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat vara tyst men han skrev massa dumt som att ni på servern inte gjorde något bra och inte fixade något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska skriva något på discorden för minimal bann risk.

Har du läst våra regler? Ja

Hej! adafer123,

Du får jättegärna utveckla din överklagan.

Med vänliga hälsningar,

Bosse - support
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka