Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/crassh1e/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Adaam#3778
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Lustig och är född 1994-01-09 min känslor är Glädje/kärlek Hålla kvar, fortsätta aktiviteten Öka det behagliga som ger glädje, vila, avslappning, välbefinnande mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på Autoexperten det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på falck det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar också att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Men det va allt om mitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag är en seriös rpare som bidrar med mycket socialt rp som behövs för att hålla igång en server. Jag är mycket erfaren inom rp och har jobbat inom alla yrken.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det verkar som en seriös och ordentlig server. Det är även mycket som händer här och den hålls liksom igång på ett sätt som ingen annan server håller igång sin server mycket rolig server!
Hur hittade du Unive? på fivem listan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig lite mer om vissa bitar inom rpn som t e.x fordonsjobben eller polisjobbet. Jag vill alltså kanske bli polis men kommer främst fokusera på t e.x mekonom eller något sådant jobb.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och lära mig mer om unives rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den enda bra servern enligt mig.
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Adaam#3778
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Lustig och är född 1994-01-09 min känslor är Glädje/kärlek Hålla kvar, fortsätta aktiviteten Öka det behagliga som ger glädje, vila, avslappning, välbefinnande mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på Autoexperten det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på falck det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar också att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Men det va allt om mitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag är en seriös rpare som bidrar med mycket socialt rp som behövs för att hålla igång en server. Jag är mycket erfaren inom rp och har jobbat inom alla yrken.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det verkar som en seriös och ordentlig server. Det är även mycket som händer här och den hålls liksom igång på ett sätt som ingen annan server håller igång sin server mycket rolig server!
Hur hittade du Unive? på fivem listan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig lite mer om vissa bitar inom rpn som t e.x fordonsjobben eller polisjobbet. Jag vill alltså kanske bli polis men kommer främst fokusera på t e.x mekonom eller något sådant jobb.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och lära mig mer om unives rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den enda bra servern enligt mig.