Nekad Adaam1 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adaam1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2006

Vad heter du på discord? Adaam#3778

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar, ca 16-21, helger, Lite grann på dagen och hela kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1,5 år. Men har varit aktiv nu ungefär 1 månad efter en paus.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta min rp som vanligt fast att jag är mycket mer uppmärksam på hur folk rpar då min roll som servervakt är att kunna vara där när det behövs utan att man ska behöva skriva /report. T.e.x ifall jag hör någon prata ooc som händer ganska ofta så kan jag kicka/banna personen. Jag skulle även hjälpt till och dvat bilar som blockerar t.e.x garagen eller som bara ligger mitt i vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på Unive är eftersom att det händer så mycket när jag själv rpar utan att någon kan göra något eftersom att det är svårt för staffteamet att komma varje gång man /report eftersom att dem har ett jäkla jobb. Men om jag som alltid är med och rpar och ser allting som försigår där jag är har tillgång till att kicka/ Svbanna folk underlättar det mycket för staffsen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer alltid vara beredd att hjälpa folk t.e.x ifall någon blir vdmad så kan jag snabbt ressa och så fortsätter man som vanligt istället för att man ska behöva tillkalla en staff. Jag som servervakt hade försökt allt jag kan för att göra så att dem som rpar i unive ska ha en trevlig upplevelse här och att man ska kunna ha roligt när man rpar. Jag jobbar på saras bil och mc, och det är sjukt många gånger jag hör folk prata ooc, och ibland kommer det in folk och slåss/lallar. Om jag som servervakt är på plats där så kan jag agera snabbt och få bort personerna som gör fel. Och det kommer göra det mycket roligare för dem som faktiskt är seriösa. Vart jag än går kommer jag se till att saker och ting går rätt till om inte, får jag åtgärda det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt eftersom att jag är en person som är hjälpsam, tar saker och ting seriöst. Jag har stor erfarenhet av rp och märker problem väldigt snabbt. Jag kommer alltid göra mitt bästa och det jag kan för att förbättra unives rp.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill hjälpa till då jag ser allt för mycket lall och ooc när jag rpar. Det är även riktigt roligt att få vara servervakt skulle jag tro eftersom att man utvecklas väldigt mycket. Jag har aldrig varit servervakt tidigare men jag tror att jag kommer lära mig lite mer om hur staffsen arbetar eftersom att man kommer ett steg närmre staffteamet när man är servervakt då man jobbar för ungefär samma grej. Att göra Unive till en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (ID) - Du bannar en person 60 minuter. /revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv /who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell /givemoney (ID)- du ger en spelare pengar. /toggleid - Du ser spelarens ID /togglename - Du ser spelarens namn /kick (ID)- Du kickar en spelare från servern /sqlunban - Du unbannar en spelare /sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline /sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig. /giveitem (ID)- ge en person ett föremål. /ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare /NoClip - Flyga runt. /freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig /unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze /goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID /tpm - Du teleportar till din marker på mappen /setjob (ID)- du ger en spelare jobb /sqlban - Du bannar någon från servern

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans De senaste bansen var ett bra tag sedan. Och det var ganska grundläggande rp grejer t e.x powergaming osv. Det är bans från när jag inte riktigt visste allting men nu kan jag väldigt mycket mer än innan och är erfaren. Jag har tagit lärdom av det och är nu redo för nästa steg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Tillbaka