Accepterad Adaam | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adaam

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/crassh1e/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adaam#3778

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leffe Stark, Leffe är 22 år gammal och glider runt som en kung på gator och torg, han är smal och lång med en fet lång näsa. Leffes bakgrund har inte varit svår för honom däremot för hans mamma, leffes mamma har jobbat röven av sig för att leffe ska få allting serverat på ett silverfat, farsan dog när leffe var 15 därmed har han farsa knappats varit med i leffes liv. Leffe är väldigt generös och vill gärna dela med sig även fast han inte äger så mycket. Om han vill så kan han vara förjävla kaxig. Leffe drömmer om att kunna cruisa runt i en dyr bil, men han är inget för att jobba, inte mycket iallafall, han vill ha något snabbt jobb där cashen ba rullar in. Det värsta som hade kunna hända leffe är ifall han glömmer ciggen hemma, vilket är en prio ett för leffe, en cigg om dagen är bra för magen, marlboro röd ska det vara. Leffes största hemlighet är att han går runt med blöja vart han är går och när han kommer hem byter hans mamma blöja på han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde få Whitelist eftersom att jag är seriös och har stor erfarenhet inom rpn, jag nästan 900 timmar och en stor det av dessa timmar har jag tillbringat i multistaden och som den nu kallas "unive rp" Jag är ingen som gång på gång blir bannad och aldrig lär mig. Jag kan inte säga att jag inte kommer göra några misstag som whitelistad. För det kommer hända garanterat. Men jag är någon som har lärt mig av mina misstag och inte gör om det. Jag har säkert 5-10 bans på unive. Men jag har lärt mig av dessa bans. Många av dessa bans är även sen starten när jag började med fivem. Och sedan dess har jag verkligen utvecklats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att detta är en rolig server som faktiskt är organiserad och seriös. Jag känner att det finns många fler möjligheter när man har whitelist. T.e.x så behövs det whitelist för att kunna ansöka till många jobb som sjukvårdare etc. Det är ju en del i rpn att socialt engagera sig. Skaffa sig ett jobb, tjäna lite pengar, skapa kontakter. Det blir helt enkelt roligare med whitelist skulle jag säga.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på listan när man sökte på "SWE" ungefär för 1 år sedan. Då hette servern multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul för det mesta men även utvecklas inom rpn och mina rp skills.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope gör jag ej.
 
Tillbaka
Top