Nekad AdaaamR | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Adam ryrström

Vad är ditt discord namn? AdaaamR#4326

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin och är född i univestaden men har flyttat till univestaden. I univestaden gillade han att åka runt i snabba bilar och trimma andras bilar. När Melvin kom till sverige så kunde han inte så bra svenska så han använder lite slang men han försöker lära sig. Melvin är inte vann med vädret så han brukar oftast ha jacka på sig hans favorit märke på kläder är moncler och gucci. Han har ändrat stillen för när han bodde i univestaden brukade han ha louisvittuon men märke att det inte var så trändigt i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har märkt att vissa medlemmar i unive förstör ganska mycket och då kan man ju försöka att styra upp det lite om folk lyssnar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba och hjälpa folk och ha riktigt kul. Jag skulle kunna jobba som vad som helst för att göra univestaden tryggare och så mycket roleplay som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I roleplayen ska man spela med för en roligare rp upplevelse. T.ex om polis tar mig ska man spela som man skulle göra om polisen tog en påriktigt. Att man inte ska vinna konversationen hela tiden.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar kör det varje dag så varför inte köra med dom liksom. dom blev nyligen medlammar och dom säger att det är fett roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka