Accepterad AdaaamR | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdaaamR#4326

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Jag har alltid gillat att hjälpa folk, jag är väldigt erfaren på många grejer jag har jobbat som ambulans polis och jag jobbade på bb ett tag. Men det här var när jag bodde i England jag är nu 25 och valt att jag ska flytta till Sverige eftersom jag har släkt där, dom kan också hjälpa mig med jobb osv. Mina föräldrar gick bort i en tragisk olycka när jag var 5 det var så att vi mamma hade plattat håret innan hon skulle lägga sig och så glömde hon att dra ut sladden så plattången landade på vår matta i badrummet så det började brinna, Tyvärr omkom dom. Men jag fick stöd av min morfar och han har tagit hand om mig. Men nu är det dags att dra på egna äventyr. Jag ska nu flytta till Sverige och bo med min släkt dom bor i Stockholm, jag har varit i Stockholm en gång tidigare men det kom jag inte ihåg det var ungefär när jag var 3 år, så det är lite suddigt. i Sverige är min plan att få ett bra jobb hitta ett fruntimmer och gifta mig. Jag skulle vilja pröva att åka till gröna lund som ligger i Stockholm det finns massor karuseller där i England har jag aldrig varit på äventyrsparker så det blir något nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill medarbeta i servern och göra den till en riktigt rolig roleplay och så att alla har roligt. Hjälpa folk med bilar t.ex trimma dom färga om dom och såna saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till kan jag göra, göra så alla har det kul. Och spela så mycket roleplay som möjligt. Inte vara jobbig mott andra personer och försöka styra upp så alla kör så roleplay som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna konversationen hela tiden som liksom om polisen skulle stanna mig så ska jag vara ärlig och inte alltid vinna ett scenario. Man ska spela som man skulle ha gjort i verkliga livet

Hur hittade du Unive? Mina kompisar blev nyligen medlemmar på unive och dom snackar om det hela tiden och spelar det. Så man måste ju hänga på för det verkar som en fett roligt roleplay server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka