Nekad AdaaamR | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Ditt Hex-ID: steam:1100001187947c1

Vad är din discord tagg? AdaaamR#4326

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står Stöld av tjänstefordon, snor en ambulans

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att min kompis dog och det var massa ambulanser vid sjukhuset sen gick jag runt till alla och frågade om dom kunde hjälpa mig att hämta min kompis för han är medvetslös men ingen verkade lyssna på mig så då tog jag en ambulans och jag fattar att det är helt fel att göra så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var de inte jag fattar att jag har gjort helt fel och kmmer aldrig göra om det också vill jag bara ha en bra dag och vecka på unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ibörjan det var såhär ooc och någpt sunt förnuft men det har jag aldrig gjort om så jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag sklulle kunnat vänta på att någon skulle hjälpa mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och jag ska aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar men vill bara ha en nice kväll och vecka på unive

Ja du, det är väl oerhört konstigt att ta en ambulans själv till sin kompis ifall en ambulanspersonal ej kan hjälpa? Ska du som en vanlig person utan utbildning och kunskap ska hjälpa din kompis? Tycker du ska vänta ut denna avstängning och lära dig utav ditt misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka