Nekad AdaaamR | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Ditt Hex-ID: steam:1100001187947c1

Vad är din discord tagg? AdaaamR#4326

Vem var det som bannade dig? Hugo1

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dupe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med och gjorde något som är ett väldigt grovt regel brott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var så här jag var ny till rpn och jag hade precis köpt krim. Och då var de så här jag o min kompis träffade en kille som hade vart väldigt bra inom rp värden som också är permanent bannad och de är något jag hoppas då man inte ska uppmuntra till såna dåliga regelbrott. Men jag hade ju då precis köpt Krim som jag var väldigt glad över och när jag hade gjort de så träffa vi en kille som fråga om vi ville lära oss o tjäna mycket pengar och vapen o så. Och vi svarade ju då ja för vi ville komma in djupare i kriminella rp och de är något jag ångrar väldig mycket att jag gjorde men då så sa han att man kunde dubbla alla sina saker och vi gjorde ju då de som var så jävla dumt och sedan när jag vakna upp dagen efter var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel då jag gör ett så grovt regelbrott och de är något jag ångrar och kan lova att de aldrig kommer hända igen. Men under tiden jag vart bannad så har jag läst igenom reglerna väldigt mycket och då har fått en bättre förståelse så kommer jag ha höjt min rp nivå. Men jag fattar om ni inte tror då jag gjort ett sånt grovt regel brott men skulle betyda så himla mycket om jag fick en chans. Men jag var ju väldigt ny när de här hände och inte hade läst igenom reglerna så brs men de har jag gjort nu så snälla ge mig en chans lovar att jag kommer ta vara på den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har jag jag rp inte på me och skador o sånt men de är något jag kommer göra nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läst på reglerna mycket bättre och även ha en bättre rp nivå som att de är k verkligheten. Då de blir en mycket bättre o roligare rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag. något sånt här kommer aldrig hända igen de kan jag lova och svära på. Jag kommer även höja min rp nivå och hjälpa folk att inte göra såna här saker. Så de blir en bättre o roligare rp. För unive är den bästa och roligaste servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka