Nekad AdaaamR | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Ditt Hex-ID: hittar tyvärr inte det

Vad är din discord tagg? AdaaamR#4326

Vem var det som bannade dig? W. Reinhardt

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, Fear rp står det men jag har inte dödat någon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag var i gruvan och hög med min kompis sen från ingenstans blev jag kickad jag vet inte vad jag har gjort eller om det var fel ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. I spelet så hög jag i gruvan med min kompis. Och i verkligheten käkade jag pizza som jag precis hade lagat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag har inte dödat någon på väldigt länge på servern men jag käka lite pizza och spelade och sen så ba blev jag kickad jag klarar inte mig utan fiveM.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var såhär snackar ooc men det var i början när jag joinade staden då visste jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt. Jag vet fortfarande inte varför jag blev bannad för jag gjorde inget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag vet inte riktigt vad jag har lärt mig för blev bannad från ingenstans och hade inte dödat någon på jätte länge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är erat vall att hjälpa till med denhär bannen vet inte om den var felaktig eller om jag gjorde något fel?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka