Nekad AdaaamR | Ban överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Ditt Hex-ID: steam:1100001187947c1

Vad är din discord tagg? AdaaamR#4326

Vem var det som bannade dig? 1Hugo

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Duplaction

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde helt fel jag blev perm bannad från ungefär 2 månader sen och jag kännner att jag gjorde ett stort misstag och dethär misstaget tycker jag är det värsta jag gjort inom gaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte rikitgt ihåg som sagt det var en tid sedan ungefär 2 månader sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban men jag vill bara vissa att jag är hemskt ledsen för det jag har gjort och hoppas jag kan få en till chans men fattar till 100% om ni inte vill liksom för det jag gjorde var helt fel och kommer inte utspelas igen om jag fick en till chans. (Varför) För att jag tycker det jag gjorde var förfärligt och ni kan lita på mig att det här är något jag inte kommer göra om, unive är en server jag uppskatar väldigt mycket och tycker om jag spelade på denhär servern varje dag. Men nu har jag bestämt mig att skicka in en ansökan som frågan om jag kan bli unbannad på något sett, snälla lita på mig att dethär aldrig kommer göras om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var i början jag började spela unive
Då blev jag bannad för
Powergamimg
Metagaming
Occ
Men det är såna grejer jag lärde mig framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte varit så dum i huvudet och fortsättig göra dendär dublaction glitchen och jag är hemskt ledsen för det...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att aldrig bryta serverns regler som att göra det här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar men vill bara ha det nice på min favorit server igen men alla kompisar och ha kul. Men fattar om jag inte får enn andra chans till 100 prolle

Får jag fråga varför du ens fick för dig att göra detta? Du bör veta att om detta händer ska det rapporteras in till en Staff OMEDElBART!

Och hur ska vi kunna lita på dig efter något sånt här? Det går ju liksom inte.

Detta var inte alls 2 månader sen, det var 2veckor sen, vilken dupe använde du?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka