Nekad Adaaaam | Medlem ansökning [Ol1ver]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adaaaam

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Lundgren

Vad är ditt discord namn? ADAAM#3590

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Mustafa kommer ifrån Turkiet jag kommer från en tuff uppväxt med inga föreldrar som har kunnat ta hand om mig. Jag kom till sverige för 10 år sedan så kan inte jättebra svenska. Jag vill jobba med Bilar eftersom jag har ett väldigt stort intresse av bilar och motor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och väldigt seriös RP. då jag verkligen tycker om att RP och skaffa pengar. och en fin bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man i tillexempel ett läge inom rån scenario då ska man göra allt rånaren säger.

Hur hittade du Unive? Jag hittade UniveRP genom att jag har fått väldigt mycket tips om servern och har testat den och den är den bästa hitils. men behöver vara medlem för att kunna ha ännu mer kul. hoppas ni accepterar denna så att jag kan spela med mina vänner.

Nekad, utveckla din karaktär beskrivning samt tänk om på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka