Nekad Ad4m | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ad4m

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC - chef

Vad heter du IRL? Mitt riktiga namn är Adam, det kanske man kunde gissa på mitt forum-namn haha :)

Vad heter du på discord? Ad4m#6276

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal, 2006-02-20 för att vara exakt.

Hur många timmar har du på Fivem? 200 timmar vardera 99% har varit på Unive, spelat på servern i 3 månader men var ej så aktiv innan, men har varit väldigt aktiv på senaste tiden.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom det skulle vara roligt att testa på att göra något nytt på denna server, jag vill även få butiken att få mycket kunder så att det går bra för Butiken såklart!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Marja-Lisa och Brittas, Jag har även ägt ett och annat par bilar så skulle vilja påstå att jag är rätt allmänbildad om bilar. Jag har även tidigare jobbat på Securitas så jag vet hur jag ska hantera situationer rätt bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gylfi Sigrudsson, men folk brukar kalla honom Gifflar oftast och han är 22 år. Gylfi hade det relativt svårt i skolan som liten, men det var något som han förstod sig på alldeles utmärkt, vilket var Bilar. Gylfi kanske inte kunde precis vart tyskland ligger i Europa, men han kunde exempelvis mycket om tyska bilar såsom Bmw eller Porsche. Gylfi flyttade till Unive för ungefär 3 månader sedan, Gylfi har jobbat med det mesta såsom Securitas eller på Brittas sport & lyxbilar/ Marja-Lisas. Så man kan säga att Gylfi har rätt mycket erfarenhet inom Bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne dagligen så ofta det går, ni kan räkna med att jag kommer in senast 16:00 och spela kanske till 22:00 men händer ofta att det blir ganska mycket längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortfarande köra men som sagt det skulle varit mycket roligare att testa på något nytt på servern. Men kan ju säga redan nu att man har mycket mer ansvar som chef så då blir det ju antagligen så att jag kommer spela ännu mer på servern för att hjälpa till vid Försäljningen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte, testade att köra på snöstaden där 1% av all min tid på fiveM spenderades, rena skit servern helt enkelt.

Har du läst våra Regler? Jag har inte läst exakt alla men jag kan grundreglerna och sen resten gäller ju bara att ha sunt förnuft.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka