Accepterad Ad4m | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ad4m

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ScobiDob/

Ditt Hex-ID: 1100001165184b3

Vad är din discord tagg? Ad4m#6276

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~grakke. Återstår: 4 dagar 21 timmar 56 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för sunt förnuft eftersom de antagligen tyckte att det var något som jag troligtvis inte skulle gjort. Jag körde olagligt när det inte var någon i närheten utan min kompis men jag har lärt mig av mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte och hämtade upp min polare eftersom att han behövde få skjuts, efter att jag hade letat vid platsen han angav på telefonsamtalet så åkte jag dit och letade efter honom. Efter jag hade hämtat upp honom så körde vi lite olagligt . Sedan mitt i vägen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det var lite felaktig ban eftersom att det var ingen där utom min kompis och jag och vi körde bara över hastighetsgränsen, och ärligt talat skulle jag nog faktiskt ha gjort det irl som jag har lärt mig av min brorsa hahaha, men jag har lärt mig min läxa nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den ena gången var det för sexuella trakasserier, vilket jag har förstått är strikt förbjudet, men vi hade en prostituerad på mitt förra jobb vilket jag tyckte var lite skumt men jag har fattat nu, det var ju även lite sunt förnuft där också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat köra lagligt helt enkelt. Jag vet att ni brukar vilja ha långa och fina svar här men liksom det är ju så simpelt egentligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra olagligt om det inte är ett bra scenario vilket sällan kommer hända, alltså typ att du blir jagad i bil eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka