Nekad Actys | Chef-jobb ansökan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Actys

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck chef (till min andra karaktär)

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har 2 karaktärer en kriminell och en laglig.
Den lagliga jobbar just nu på autoexperten och han är delägare där och det ärhan som vill bli chef.
Jag vill bli det för att jag vill ha någonting roligt att göra på min andra karaktär och jag tror att Falck hade vart ett roligt jobb.
Så jag vill bli chef för att jag tycker att det verkar vara ett roligt jobb.
Jag har märkt att det inte har vart så mycket aktivitet kring Falck och skulle därför vilja gå många anställda så det alltid är folk som jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart mekaniker på servern innan och har varit sjukvårdare chef och annat innan så vet hur man anställer osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Eriksson han växte upp i staden i de mer rika områdena.
Han var nästan hela sin barndom bara i garaget och mecka på deras bil med sin pappa.
En dag dog hans pappa och då så bestämde han sig för att fixa bilen de har jobbat på länge.
Han lärde dig med om hur man fixar bilar och blev riktigt intresserad.
Idag jobbar han på autoexperten som delägare och vill verkligen komma in i att laga bilar igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Eftersom att har har 2 karaktärer så kommer jag att vara inne lite då och då men av den anledningen så kommer jag att ha 2 biträdande som jag litar på som kan hjälpa till när jag inte är inn.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka