Accepterad Actys | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A

Actys

Gäst
Användarnamn: Actys

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionschef över sjukvårdaren

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har rpat som krimminel i flera månader på den här servern och känner att jag verkligen vill testa på något nytt. Jag har tidigare varit sjukvårdare och då tyckte jag att det var riktigt kul. Tror att det skulle vara roligare att vara sjukvårdar chef istället för krimminel tror bara att det hade varit roligare rp. Vill också vara chef för att jag tycker att det är riktigt roligt att vara sjukvårdare och det är rolig rp att hjälpa folk och ta hand om sjukvården. Har som sagt varit sjukvårdare innan och tyckte då att det var riktigt kul att gå på larm. Kommer att försöka ta hand om sjukvårdaren mer och få det att bli mindre kaos och mer ordning. Hade hållt kol på mina anställda så jag vet villka jag ska ge bonus/promote.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man kan styra över personer eftersom att jag har varit boss över olika gäng och biträdande på taxin. Jag har också varit sjukvårdare innan så vet hur det fungerar och så.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Albijan Dabiqaj men har bytt namn till Enzo Burekpite men det kommer jag till senare. han är uppväxt i Albanien. Hans familj har sedan långt tillbaka varit krimminela så Albijan är uppväxt bland krimminalitet. Hans föräldrar dog i en stor drogförsäljning och då fick han bo med sin farfar. Hans farfar hade slutat med krimminalitet för länge sen och han övertalade Albijan att sluta med krimminalitet så Albijan började jobba med att sälja frukt hos sin farfars företag. Efter en månad ifrån krimminaliteten så blev hans farfar sjuk. Sjukhus räkning kostade jätte mycket för och operera hans farfar så han kan överleva. Företaget som Albijan jobbade på ägdes av hans farfar så kan inte så bra betalt så Albijan behövde börja med krimminalitet igen. Albijan gjorde allt för att rädda sin farfar han ville inte förlora en till föräldrer. Albijan efter ett tag fick bara ihop hälften av pengarna det var bara 3 dagar kvar tills operationen behövdes ställa in om inte pengarna kom in. Albijan bestämmde sig för att göra ett butiksrån han var bara 16 år. Albijan gör butiksrånet men blir sen tagen och blir dömd till 9 års fängelse. Hans farfar dog när han var i fängelset och han fick aldrig träffa honom innan. Albijan blev arg och planerade en flyktplan. Efter 4 år så var det dags att rymma. Han planerade allting i 4 år med en vän han hittade i fängelset. Hans vän och han rymmde från fängelset och lyckades. När de kom därifrån så var de i multistaden och behövde bytta namn så Albijan bytte namn till Enzo Burekpite och det är det min karaktär heter nu. Han har nu varit krimminel ett bra tag och har nu tänkt på att gå över till den lagliga sidan. Han har nu legat lowkey ett tag ändrat namn så han inte ska var efterlyst och ändrat ganska mycket kring sig själv. Han är nu inte efterlyst längre och har inte begått några brott och suttit av sina straff för att bli laglig. Han har nu väntat ett tag och har inget kvar i sitt brottsregister.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag på vardagar typ 15-23 och på helger 12-01

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej bara multi

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka