Nekad Actys | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Actys

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Actys/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1A^4c^1t^4y^1s

Vad är din discord tagg? actys#6969

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och inte agerade som jag borde ha gjort i det scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på min nyköpta cross och min vän råkade köra på mig.
Efter att jag rpade skadad så såg jag att min vän blev tillsagd av polisen att ta upp händerna på grund av att han körde på mig.
Efter det så hoppade min vän på min cross och skrek kör kör kör.
Jag åkte men då blev min vän tazerad så att han ramlade av.
Han blev efter då arresterad och han hade då åkt in för olovlig körning, smitning x2 och grova vapeninnehav.
Eftersom att jag var stressad för att min vän skulle åka in i fängelse så skjöt jag polisen och det var väldigt dumt av mig.
Istället för att göra som jag gjorde borde jag ha riktat pistol mot polisen och bett honom frita min vän och efter det åka därifrån med min vän. När jag åkte iväg efter det så jagade en polisbil mig och då siktade jag uzin på de istället för att skjuta och det var vad jag borde ha gjort istället för att skjuta den första polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban jag gjorde fel och har lärt mig av mitt misstag till 100%.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för olika saker men många felaktiga men de som inte har varit det har jag lärt mig av mina misstag till 100%.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sikta pistolen mot polisen och gjort ett bättre scenario av det än vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen ska i framtiden tänka innan mina handlingar istället för att vara så impulsiv som jag var under detta scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka