Actys | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Actys

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Actys#6969

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan på vardagar spela runt 15-23 och på helger 12-02 men det varier beror på vad man gör vissa dagar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ha suttit mycket i support och på forumet och hjälpt folk som behöver hjälp i support och kollat ban överklagningar samt wl ansökningar.
Jag hade också gått på så många reports jag haft tid med och försökt få bort oseriösa personer som bara är på servern för att förstöra.
Sist jag var staff så gick jag inte jätte mycket på reports då jag var väldigt aktiv i både forumet och discord gjorde på 4 dagar 41 ban överklagningar så det var nog därför jag inte gick så mycket på reports men skulle ha gått mer på reports om jag fick en till chans att bli staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle ha varit glad och positiv och på bra humör och hoppats på att glädjen sprider sig.
Jag hade också försökt att få båda parterna nöjda i ärenden så att ingen lämnar och känner sig orättvist behandlad.
Jag hade försökt få bort trollare och lallare som bara är på servern för att förstöra så att de som rpar på riktigt kan ha kul och uppleva bra rp på multistaden.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på en server tidigare där det fungerade bra.
Har också varit staff på multistaden 3 gånger där det fungerade ganska bra gjorde mycket i forumet och satt mycket i support och hjälpte folk där. :)

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag då jag har varit staff på en server tidigare och den här servern 3 gånger så vet jag hur forumet fungerar jag vet alla commands jag kan staff riktlinjer och jag kan alla regler.

Vad kan du om skripts? Kan tyvärr inget om skripts men är öppen för att lära mig.

Varför vill du bli staff? För att jag tycker det är riktigt roligt att vara staff och hjälpa till.
Jag älskar att hjälpa folk och att kolla igenom ansökningar på forumet.
Jag vill hjälpa till att få bort folk som trollar och förstör så att folk som är seriösa ska kunna rpa utan att rdmare och oseriösa rpare ska komma och förstöra.
Jag älskar att vara staff och vill verkligen bli det igen för att jag vill bidra till multistaden och hjälpa servern och jag vill bli en del av staff teamet igen.
Jag vet också att man måste vänta 1 månad innan en ny ansökan men eftersom att ni sa att ni behövde staff så vill jag testa att göra en ny ansökan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server har spelat på multistaden länge och kommer nog göra det länge framöver också.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det förstår jag. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka