Actys | Ansökan till staff [Dippmannen123]

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Actys

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Actys#6969

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan på vardagar spela runt 15-23 och på helger 11-03 men det varier beror på vad man gör vissa dagar.

Berätta om dig själv Jag är en kille på 14 år som gillar att vara ute med vänner och spela. Efter skolan så brukar jag oftast gå hem och spela på multistaden. Jag går inte på nån sport så när jag väll går ut så är jag med vänner men är mest inne och chillar och spelar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle mest speca runt ig och gå på alla reports som jag kan, jag hade också suttit i support och dragit in folk som behöver hjälp där.
På forumet sitter jag redan väldigt mycket och kollar på olika ansökningar mest wl ansökningar eftersom att jag är wl ansvarig så hade suttit mycket och kollat på forumet.
Om jag fick en till chans och blev staff igen så skulle jag gå mycket mer på reports än vad jag gjorde och så hade alldrig rpat bara när jag ska sälja/köpa bilar.
Det jag gillade mest som staff var att hjälpa folk som jag sa att jag gillar att göra i min förra staff ansökan, det var darför jag satt mycket i support för att hjälpa folk med deras problem, men hade jag fått chansen att bli staff igen så hade jag gått mer på reports medans jag satt i support och försökt dela upp alla saker lika reports, forumet och support.
Förra gången blev jag demotad och ångrar felen jag gjorde vill verkligen få en till chans för att bevisa vad jag kan och hjälpa servern sp mycket som jag kan.
Som jag sa innan så sitter jag redan väldigt mycket och kollar forumet och därför så hade jag kollat mycket där som sagt så hade jag delat upp alla uppgifter och gjort det som behöver gösar så om det tillexempel inte är många staffs som går på reports då hade jag gått på reports och om det inte är många som sitter i support då hade jag suttit i support samma med forumet är det många ban överklagningar och andra ansökningar då hade jag kollat på det.
Jag är väldigt opartisk och står inte på någons sidan om det inte finns bevis, om min vän har gjort något fel så tar jag det som en staff inte som hans vän.
När jag var staff tidigare så bannade jag min barndomsvän för att han bröt mot reglerna så ni vet att jag aldrig skulle strunta i att banna nån som bryter mor reglerna bara för att det är min vän.
Jag tar mitt staff arbete jätte seriöst och tog det förre läxor, mat, gå ut med vänner och vara med familjen.
Ibland måste man umgås med familjen och göra lite andra saker men jag prioriterar staff arbetet till 100% och går all in för det och det hade jag verkligen gjort om jag fick en till chans.
Innan när jag var staff så var det flera personer som sa att jag var en bra staff och om jag fick en till chans så skulle jag vara ännu bättre.
Jag skulle verkligen alldrig rpat och låtit mina vice ta hand om gänget hade verkligen bara gjort staff arbete och verkligen kämpat för att göra servern bättre.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Väldigt länge minns inte exakt men joinade nog i mars/april.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att jag har vart det tidigare och tycker det är riktigt roligt at hjälpa folk och vill hjälpa till mer för att förbättra servern.
Älskar Multistaden har spelat här så länge så vill verkligen få en ny chans och bevisa att jag kan klara av staff arbetet och göra ett bra jobb.
Jag vill verkligen få en ny chans och bevisa vad jag kan göra som staff.
Jag hade som sagt gått all in för staff arbetet och verkligen inte vara partisk/koruptt har aldrig varit partisk har bannad mina vänner flera gånger när de har gjort fel när vi spelar sist jag var staff.
Hade tagit mitt staff arbete jätte seriöst och verkligen viljat hjälpa servern att bli bättre och att hjälpa folk som behöver hjälp. :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle ha varit glad och positiv och på bra humör och hoppats på att glädjen sprider sig.
Jag hade också försökt att få båda parterna nöjda i ärenden så att ingen lämnar och känner sig orättvist behandlad.
Jag hade försökt få bort trollare och lallare som bara är på servern för att förstöra så att de som rpar på riktigt kan ha kul och uppleva bra rp på multistaden.
Jag hade alltid försökt hjälpa alla så mycket som jag kan och gå på så många supports/reports jag kan.
Vill inte att det ska finnas personer som kommer och förstör och rdmar för alla andra spelar som är på servern för att ha kul, så hade verkligen försökt få bort såna som kommer in och förstör och inte vill rpa det förstör rp kännslan för alla andra.
Vill inte att någon ska vänta längre än 1 minut på reports tillexempel för då kanske personen de reportade har kommit därifrån och sen lämnat och de inte haft steam namn på personen.
I varje ärende skulle jag alltid försöka få folk att vara nöjda om jag bannar de vill jag få de att förstå varför jag bannade de inte bara skrika på mig och bli sur av att jag bannade personen.
Jag hade inte tillåtit några bråk i support ärenden hade pratat i en lungn ton så att alla andra i ärendet också blir nöjda och så att de förstår att skrika inte hjälper i ärenden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har tidigare varit staff her flera gånger och jag har varit staff på en annan server för flera månader sen som sen stängdes ner så jag kan alla staff commands och riktlinjer för att vara staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Ja jag kan alla kommandon på hur man bannar unbannar kollar ban historik och såna saker.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server har spelat på multistaden länge och kommer nog göra det länge framöver också.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Eftersom att det står att jag ska inkludera diagnoser så kan jag säga att jag har adhd men kan kontrollera den så det är inga problem med det. Sen vill jag också säga att jag lovar att ta staff arbetet seriöst om jag blir staff och aldirg rpa och bara fokuserat på att alla andra ska ha det bra på multitstaden.

du måste vänta 1 månad, din senaste ansökan blev nekad idag
såg det ville bara testa en gång till om den här blir nekad så blir det inga mer staff ansökningar på en månad från mig och kände att den andra var dålig och ville göra en bättre :)

+rep du förtjänar rollen som staff till 100% då jag vet att du alltid har gjort ett dunder jobb och är aktiv som fan. Hoppas på att få se dig i staff-teamet inom kort <3

+rep du förtjänar rollen som staff till 100% då jag vet att du alltid har gjort ett dunder jobb och är aktiv som fan. Hoppas på att få se dig i staff-teamet inom kort <3
tack så mycket bettan <3 :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka