Nekad Actys | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

+rep ni har bra anledningar och hela deras gäng metagamar el diablos gänghus och att han har stor chans nu när han vet deras gänghus från nån anledning att han säljer de till andra eller att han berättar de till alla / Oliver
:)

-rep ta det inte personligt
kommer inte ta det personligt förstår din åsikt men fåg jag fråga vad du menar med din -rep menar du att vi inte har tillräckligt med anledningar för att avrätta han eller vad menar du?

kommer inte ta det personligt förstår din åsikt men fåg jag fråga vad du menar med din -rep menar du att vi inte har tillräckligt med anledningar för att avrätta han eller vad menar du?
Nää men hade varit bättre rp om det var Edvin(narcos bossen) hade gjort den då hade han hat många anledning men jag för står

Nää men hade varit bättre rp om det var Edvin (narcos bossen) hade gjort den då hade han hat många anledning men jag för står
det förstår jag men edwin och de andra som han har förstört för ska vara med under avrättningen så det är som att alla gjorde den :)

det förstår jag men edwin och de andra som han har förstört för ska vara med under avrättningen så det är som att alla gjorde den :)
Okej jag förstår men hamnar min polare så klart så stöder jag inte de min jag förstår dina anledning :D

+++rep riktigt fin ansökan vet att allt stämmer och har även märkt att han är väldigt hal/inte går och lita på

Tillbaka