Accepterad Acrid | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssmurfan

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Acrid

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299477909/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linues

Vad är ditt discord namn? Acrid#5689

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Är en kille på 13 år bast ska fylla 14 i November, gillar att spela RP spel som t.ex. FiveM. Men har spelat RP sen man var typ 11 när man sprang runt och spelade roblox RP och skaffade familj och sånt där, men nu när jag har blivit äldre så har jag gått i nästa steg där man tar det mer på allvar och förstår lite mer. Dom intressen jag här är att spela basket, dator och bara ta det lugnt och så med familjen. Känslor har jag faktiskt ingen aning om vad jag har, kanske lite själviskt och vill mest vara ifred.

Varför ska just du bli whitelistad? Det jag kommer att bidra med aktivitet på servern om jag inte behöver jobba eller hjälpa farsan med hund gården nu när man har skaffat en hund och så. Jag kommer vara lojal, visa disciplin, inte vara en skojare och ta allting seriöst på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att det vara så att man inte har nåt att göra på dagarna och man vill bara chilla på Multi och spela RP med annat folk på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Ksk halva av min GTA tid så typ 14 timmar?

Hur hittade du Multistaden? Ibland fick man ju nåra noticer av att folk spelar FiveM så man ville hitta nån god och aktiv server eftersom den jag brukade spelade på blev nedstängd. Så jag ville hitta en ny server att spela och ha roligt på.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Absolut inte, skulle aldrig göra nåt sånt att man blir bannad, har inte ens fått nån varning i nån server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu men om jag skulle få whitelisten så är det nog denna server :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka