Accepterad Acrid | Whitelist ansökning[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ssmurfan

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299477909/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? ssmurfan#5689

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2002

Berätta om din karaktär. Marcus Montez är 22 år gammal, han växte upp med sin mamma, pappa, tre systrar och sin bror. Tills han var 9 har han bott i dom ''fattigare'' områdena som kallades Rancho. Det var ett väldigt otryggt område med mycket kriminellt men Marcus föräldrar strävar alltid efter att allt skulle bli "bättre", så när han var 9 år gammal så fick hans pappa ett arbete inom militären vilket innebar att de hade råd att flytta till ett säkrare område. De flyttade till ett fint familjehus i västra delen av stan. När Marcus började i skolan där hade han det svårt i skolan och ingen ville vara hans skolkamrat. Han var mobbad för att han var den tysta killen som aldrig pratade, han var alltid rädd och skraj i skolan och trodde alltid den skulle hända något. Han fick dåliga betyg och försökte inte plugga vidare till något gymnasium så han började städa parker och tjänade lite pengar till mat åt sig själv. När han fyllde 17 blev han plötsligt motorcykelintresserad. Motorcykelmärket han gillade mest var H-D. Marcus favoritmodell var H-D Street Glide som sticker ut i stadstrafiken och släpper loss på motorvägen. Den hojen var hans dröm att skaffa när han hade pengarna.Däremot hade han en cykel tills vidare som han kunde cruisa på! Efter några månader så köpte han en trisslott och vann 10.000kr, med dom pengarna flyttade han hemifrån till en sunkig lägenhet, men det funkade för Marcus. När han var 20 år flyttade han till Sverige där hans syster Ivy Montez bor. Dom hade inte träffats på jättelänge så han var väldigt exalterad att träffa henne igen efter dessa år! Han bodde i en sunkig lägenhet där också, han lärde sig snabbt svenska eftersom han är en snabblärd kille. Efter två års pluggande i svenska fick han ett B och nu kunde han prata flytande svenska till folk utan vissa problem. Nu när han kunde svenska köpte han en bussbiljett till staden som Ivy bor i. Just nu sitter Marcus Montez på bussen påväg till stan!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med en bra RP nivå och skapa roliga scenarion för både mig och medspelaren. Jag tänker ett steg före när det kommer till speciella scenarion. Jag är seriös när det gäller till RP och vill alltid fixa ett scenario som kanske har gått snett, att fixa det som behöver fixas helt enkelt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill ha tillbaka discord rollen och det, är whitelistad ig men har kvar rollen i dc. :)

Hur hittade du Multistaden? Spelade på servern förut innan jag blev bannad av nånting, har en karaktär redan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ja, att spela med nya och spela socialt rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på Lycan just nu. Är whitelistad på Bryggeriet men spelar inte där, har ej varit inne.

Tillbaka