Accepterad Acrid | Ban överklagan (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssmurfan

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Acrid

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299477909/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ssmurfan

Vad är din discord tagg? ssmurfan#5689

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Rasism, lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från det jag tror är för att nån trodde att jag sa n-ordet i kön på klädeventet och sa till admins. Jag hade självklart inte sagt det heller. Men det var väl nåt missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag pratade med min kompis i discord om vad vi skulle göra nästa helg. Sen var det ju några som snackade i kön vid eventet. Då från ingenstans var det någon som sa n-ordet i kön, alla blev ju förvånad skulle jag tro. Sen var det någon som sa att det var jag som hade sagt det, jag hade inte ens pratat någonting eller så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ju en felaktig ban 100% om ni läser vad jag skrev på ''Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad''. Det borde ni fatta eller hur? :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer direkt inte ihåg dom, var ett tag sen jag blev bannad och ett tag sen jag spelade på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag kunde ha gjort annorlunda eftersom jag inte hade sagt något. Men det får väl ni staffs säga, eftersom jag vet inte vad jag gjorde fel och att det var ett missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingen aning vad jag ska lära mig efter det här, bara att inte gå på event när det är mycket folk antar jag?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka