Nekad acm | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

acm

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Ditt discordnamn: acm3292

Ange ditt födelsedatum 4 December 1998

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag ska bli staff eftersom jag är erfaren inom rp och har en brinnande passion för servern och allt vad den innefattar. Jag är mogen, opartisk och korrekt i mitt beslutstagande. Jag är nogrann med att alltid låta båda parter komma till tals och undviker att fatta förhastade beslut. Min främsta prioritering är att skapa en god och trevlig spelmiljö för alla spelare, såväl medlemmar som icke-medlemmar. För att en server ska kunna växa, så behöver den självklart spelare som gynnar den. Därmed skulle jag lägga ett stort fokus på de nya spelarna. Genom att vägleda, hjälpa och kritisera, kommer jag se till att folk förstår varför jag valt att tillämpa respektive åtgärder. Syftet med min bestraffning är att de ska lära sig av sina misstag och förbättra sig till nästa gång. Utifrån hur grovt regelbrottet är kommer jag tillämpa olika hårda åtgärder, dvs allt från en kick, till en ban. Som tidigare nämnt har jag en hel del erfarenhet inom rp, framförallt på det kriminella planet. Jag vet att det finns en tendens bland spelare att lalla, ljuga, samt bryta mot diverse regler. För att förebygga sådant beteende hade jag alltid prioriterat speccandet i första hand, därefter forumet och slutligen support

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Det beror på. Eftersom jag jobbar dagligen kommer jag inte kunna vara aktiv dygnet runt - men när jag väl inte vistas på jobbet, kommer jag vara aktiv i mitt arbete.

Måndag: 14:00 - 02:00
Tisdag: 14:00 - 02:00
Onsdag: 14:00 - 02:00
Torsdag: 14:00 - 02:00
Fredag: 16:00 - 02:00
Lördag: 16:00 - 04:00
Söndag: 16:00 - 04:00

Hur länge har du spelat på Unive? runt 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har inga tidigare erfarenheter inom Staff på FiveM men jag har koll på alla staff commands som finns att använda. Följande är de commands jag har koll på

/sqlbanoffline tar någons hexid och sedan får jag ett perm id som jag sedan kan banna han offline med
/giveitem id spawnnamnet ger en person ett föremål
/spec id ungefär som noclip fast dem ser inte mitt id därifrån kan jag även kolla in inventory och deras pengar samt vad karaktären heter ser även hexid
/sqlbanhistory hexid ser hur många tidigare bans personen har
/togglename ser steamnamn och id samt om dem har toggleid igång
/toggleid ser bara id
/noclip flyger runt och speccar
/goto går till en person där han befinner sig
/tpm lägger ut en waypoint på kartan och skriver tpm
/bring id bringar personen till mig
/setjob id vad jobbet heter t.ex. polisjobbet och rang ska det vara
/revive återupplivar en person
/addkey lägger till en nyckel
/ban id anledning och antal dagar
/unban hexid
/kick id anledning sparkar ut en person
/v spawnnamn spawnar in ett fordon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på att jobba vad som helst.

Senast ändrad:
+rep mycket bra o välskriven ansökan och är väldigt mogen av sig.

+Rep Mycket bra ansökan av mycket trevlig individ, hoppas på att se denna person i staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka