Accepterad ACKENATORN | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ACKENATORN

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? Axel

Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069148599/

Vad är ditt discord namn? HYP_Axelcs#0821

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Svensson. Han är född 2004. Han gillar att mecka med billar. Han går mekaniker utbildningen på gymnasiet. Han vill jobb på merkonomen när han har gått färdigt utbildningen. Han har försökt beställa en epa men han behövde vänta lite så just nu så kör han fortfarande cykel mm. Han har en bra uppväxt. Men hans föräldrar är inte så närvarande då de jobbar med intesiva jobb. Ibland så känner han sig ensam och då så brukar han fråga hans kompis om han får följa med och ströga. Han har jobbat lite på donken och sparat sinna pengar så han vill köpa en epa så han också kan köra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det här är en bra server med mogna människor. Jag tror att jag är lämplig för Unive, för vad jag hört från vänner och vuxna är jag väldigt mogen.
Jag har letat efter en server som har många människor i och staffsen bryr sig om den.
Jag tycker att rollspel är väldigt intressant, så jag tror att jag kommer att spela mycket på den här servern.
Jag uppträder på fritiden, så det borde inte vara några problem med rollspelet, jag är här för att utveckla mina rp-färdigheter och sociala färdigheter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns många saker att göra, en mogen community, det är den mest utvecklade servern jag har hittat, så det gör mig intresserad av allt.

Hur hittade du Unive? Cosmo_Bt, Kommpisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättra min rp. Bli mekonomen, ha social rp. Gör utvecklade scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en riktig RP -spelare, och verkligen leva mig in i min roll, uppfyllt sin roll, men å andra sidan är det väldigt intressant.
Att träffa nya människor/karaktärer är alltid kul, en dag kan det vara extra för servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka