Accepterad ACKENATORN | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ACKENATORN

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Vad heter du på discord? HYP_Axelcs#0821

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:30-22:00
Tisdag 13:20-22:00
Onsdag 16:45-22:00
Torsdag 17:00-22:00
Fredag 13:45- vilken tid som
Lördag 09:00-vilken tid som
Söndag 09:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mindre än 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt kommer jag naturligtvis att kicka och banna alla som inte följer reglerna men ändå försöka göra så att de kan lära sig av det, så att det blir bättre på att rpa. Som servervakt ska du inte tex noclipa runt som en staff och speca om folk gör något fel. Målet med servervakten är att du ska röra dig som vanligt, förutom om du ser ett fel ska du inte rapportera, du ska klippa och kicka eller banna dem(Beronde på hur grovt regel brottet är). Jag pratar också med människor som jag kickar eller bannar varför jag har valt att göra som jag gjorde eller skriva i den lokala ooc, så de förstår varför jag tog det här beslutet. Målet är naturligtvis att för människor på servern ska ha roligt och utveckla sin rp så gott som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Om jag skulle få bli Servervakt på Unive så skulle jag tänka mer på hur folk beter sig på servern och vad dom gör mindre bra. Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer även att hjälpa till med att kicka folk, SVbanna folk som ej beter sig osv. Jag kommer även att försöka ta lärdom av andra Staffs på Unive för att kunna utveckla mitt egna jobb som Servervakt och kunna ta lärdom av dom för att bli en så bra Servervakt som möjligt. Som Servervakt ska man dock inte åka runt i noclip och bara titta på folk. Tanken med Servervakt är att du ska RP:a och samtidigt hålla utkik efter folk som bryter mot reglerna. Jag kommer också såklart titta runt i min omgivning så att allt går rätt till. Med att tex dva, Ge folk skin osv. Eftersom det är runt ca 450 pers om inte mer som är online på Unive så vill jag hjälpa till på servern för att underlätta för alla och göra upplevelsen på unive så bra som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja, jag skulle kunna göra unive till en bättre plats är genom att få bort alla personer som lallar eller som inte kan rpa eller bara joinar för att förstöra servern och även hjälpa staffsen med att banna eller kicka och göra saker som de inte ska behöva göra som att tillexempel dva fordon så att de får lite mindre att göra för att lite störe saker ska kunna tas itu med. Sedan om någon jag har sv bannat har gjort någonting riktigt dåligt skulle jag kunna sätta mig i support och visa klipp för dem och sedan får de bedöma om personen förtjänar en längre ban än en sv bann bara. jag skulle även kunnat reviva folk som har dött av buggar tillexempel för det är inte så kul att förlora allt man har utan anledning. jag skulle även sv bannat folk som pratar ooc för det är typ det värsta jag vet inom rp.
Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra koll på alla regler som finns på servern och vet vad som räknas som ett regelbrott och inte. Jag hade alltid gjort ett bra jobb som servervakt kommer också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars.
Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt med sin utveckling så att den kan bli nordens största server. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra koll på alla regler som finns på servern och vet vad som räknas som ett regelbrott och inte. Jag hade alltid gjort ett bra jobb som servervakt kommer också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars.
Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt med sin utveckling så att den kan bli nordens största server. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill alltid att Unive ska bli den bästa RP servern och hjälpa till att alltid hålla så hög rp nivå som möjligt på servern även om den har en så stor spelarbas som servern faktiskt har. Då är det lätt hänt att man hamnar i situationer med lallare vilket ofta händer och därför vill jag alltid kunna göra något åt detta problem som kan lösas så enkelt med en kicka eller (sv ban) hellre än att behöva stå ut med det vilket blir otroligt tråkigt när man försöker ha så hög rp nivå hela tiden så kommer det alltid finnas folk som bara vill förstöra och som servervakt hade jag alltid löst dessa problem som uppstår. Vill att omgivningen alltid ska kunna uppleva så bra rp nivå som möjligt utan dessa lallare som kommer och förstör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till alla kommand en servervakt ska kunna. Men här kommer några som jag bara kommer på från huvudet lite snabbt. /revive /svban /svkick /noclip /skin /who /sv /bring /goto /sqlban /sqlbanhistory /sqlbanoffline /toggleid /togglename /setjob /spec /sqlunban /ooc /sc /freeze /specoff /dv /tpm

Är du whitelistad på serven? Yes, I am.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, ger Unive 110% så att den ska kuna utvecklas och bli nordens största server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka