Nekad ackeking | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? ackeking#2708

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 630 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just för att jag har velat ett tag att äga en klubb och ha ett vanligt jobb som kriminell. Jag vill ändå har roligt när jag rpar vilket värkar kul på the palace. Jag vill bygga upp det från grunden och få det till ett ställa för alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet att man behöver en bartender dörrvakter sen vet jag att det kommer smuglas in en del med skit på klubben. Men jag vill få det till en laglig och rolig klubb som många vill gå till.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Johansson han är en kille som har jobbat på en del ställen då han har varit i stan ett bra tag. Han började när han kom till staden som postnord sedan gick han vidare till mekonomen sen var han med om en olycka som han behövde återhämta sig innan han skulle komma tillbaka till meko men när han var klar där så gick han vidare till securitas efter det blev det sjukvården sen efter det blev der biträdande på securitas vilket han tyckte om då han har fått vänner för livet. Sedan bästemmde han sig för att sluta efter ett bra tag när min chef skulle sluta då gick jag vidare till auto experten. Men till sist fick han sparken och kom in i det dåliga livet som han ändå gillade. Han har varit med i en del kriminella grupper tills han valde att lämna för att det var för farligt. Men nu så vill han satsa på ett lagligt jobb just för att kunna drömma sig bort från den grova kriminaliteten och ändå komma in i lite vitare pengar.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:30-23:00
tisdag 15:30-23:00
onsdag 15:30-23:00
torsdag 14:00-23:00
fredag 16:00-05:00
lördag Hur länga jag vill
söndag Hur länge jag vill

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.