Accepterad Acke1 | Ban överklagan (Oskar00)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ghbj-wmfk/WKVMBVHW

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? Acke#0923

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han inte såg beklagande scenario till varför jag har haft något emot denna kille vi har då haft beef i 2 dagar fast fortfarade så förstår jag varför denna ban kom för det var ett tråkigt scenario som inte var roligt från han perspektiv jag skulle gjort de på ett annat sätt tror powergamingen handlar om att jag lootade honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i grove street i rondellen så kommer det fram 2 personer och är kaxiga jag var där för att prata med deras boss sedan efter det så ser jag några hoppa ut med vapen lite högre upp. Jag kände dessa människor så jag sprang upp till dom det var mina före detta grabbar sedan så skjöt dom vilket jag ej gjorde sen kommer det fram en kille som var kaxig tidigare som inte är lika kaxig som tidigare då jag har grabbar där det är då han säger att han har skjutit mig oss då tänker jag på revansh sedan springer han ut på vägen bakom grovestreet och så säger jag till min vän ska jag klippa honom sedan säger han ja så jag hoppar ut ur bilen och hugger han 2 ggn och sedan tar jag med mig kroppen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var bra skulle jag säga för att jag lär mig något positivt utav detta vilket jag gillar tycker ändå att det inte var rdm fast oskar är fast vid sitt beslut vilket jag accepterar och jag förstår honom för jag har lärt mig något utav bara den tiden som gått utav min ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 16 bans tror dom flästa var som icke medlem för ett år sedan fast det här är andra bannen på 2-3 månader så jag blir väldigt sällan bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kidnappad gjort det roligare för båda parterna i scenariot utvecklat det på ett roligt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut man ska alltid tänka sig för en extra gång för jag hade ingen tanke på de jag gjorde var fel. Men jag förstår nu i efterhand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka