Nekad acke04 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

acke04

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Acke Driver#8407

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Axel Passagerare och är en man som är 19år som gillar att reparera fordon samt träna. detta är axels största intresse men axel också en stor och familj, 2 bröder och mamma samt pappa. Axels bröder heter Sebbe (30år) och Hjalmar (10 år) Axels mamma heter Marie (49år) och pappa heter Daniel (50år) . Axel har också en hund och en katt. hunden heter Ove och är 1,5 år gammal, Katten heter Sammi och är 6 år . axel har haft en bra uppväxt med många kompisar samt så spelade Axel hockey tills han skadade sig och var tvungen att sluta. I Axels uppväxt tillbringade han mycket tid hos sin farmor och farfar som bor vid finska gränsen för Axels pappa reste mycket i hans jobb som förvaltare i försvarsmakten samt så jobbade Axels mamma mycket som planerare för hemtjänsten. Axel har alltid haft intresse för sport och att hjälpa människor vilket gjorde det självklart för Axel att börja jobba inom vården. Men efter ett tag i vården började Axel leta sig till något nytt och då flyttade han till unive för få en ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer erbjuda en rolig stund samt rolig och seriös rp. Jag kommer även att hjälpa nya spelare att hitta hur man gör alla saker. Jag kan och har läst igenom alla rp regler så om någon inte sköter sig kommer jag veta om det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna alla scenarion utan även låta andra rp spelare vinna. Kortfattat så ska man spela så det är kul för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna tex meta gaming vilket innebär att man inte ska använda sig av information man har fått utanför spelet tex i discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det här är första servern jag söker mig in i

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på för tillfället.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning och ge fler exempel på några av serverns regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka