Nekad Acke | Ban överklagan (Oskar00)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ghbj-wmfk/WKVMBVHW

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? Acke#0923

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han inte såg beklagande scenario till varför jag har haft något emot denna kille i nån vecka sedan visar klippet bara att jag dödar han inte alla saker som har hänt under de senaste veckorna till varför jag dödade honom powergaming vet jag inte varför tog 50 pistol ammo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i rondellen sedan kommer det fram en kille som jag velat döda ett tag så jag sa det till hans boss eller han var hangaround där han sa att jag inte skulle döda honom sen kom mina grabbar och skottade mot dom sen så körde de till baksidan då ser jag honom och säger till min polare ska jag klippa honom då säger han ja så jag hoppar ut och knivhugger honom 2 gångar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker denna var felaktig då rdm är nr man itne har en bakläggande anledning till att döda jag hade då en anledning till att döda honom då han har skjutit mig tidigare vilket han nämnde 10 minuter innan detta jag fick ett läge och jag tog de det kanske inte anses som de snyggaste. Fast tyckte inte att det var något regelbrott i de som hände

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 16 st tror jag det här är andra bannan på 2-3 månader jag är alltid säker på vad jag gör och detta var ett ärligt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kidnappat honom istället för att döda honom på plats göra mer utvecklat scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka innan vad kan ajg göra för att det ska vara kul för båda parterna inte bara min som denna ban anses som.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@oskar

Ej Staff IG eller discord - Bara Staff på forumet
Hjälper fortfarande till på forumet för det kommer alltid behövas!

Snabb i PM, ifall det är viktigt eller du behöver hjälp!

@oskar

Ej Staff IG eller discord - Bara Staff på forumet
Hjälper fortfarande till på forumet för det kommer alltid behövas!

Snabb i PM, ifall det är viktigt eller du behöver hjälp!
Varför gör du staff arbete när du inte är staff? Har du berättat för limpis eller Philip att du har kvar dina perms här? Om de inte vet om det bör du nog säga något. Är du inte staff ska du inte ha tillgång till saker som staffs har på forumet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka