Nekad Acidmilleking | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acidmilleking

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Acidmilleking

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Milton Ohlsson han är 24 år gammal och han är uppväxt i en stad som heter Jönköping. Milton fick ett jobb hos sin pappas kompis som heter Ben i en kiosk som han fick betalt 100 kronor i veckan. Milton föräldrar var snäll och de gav han hjälp när behövde. Milton hade det jobbigt i skolan och han hade inte mycket vänner och var ledsen och skolkade från skolan mycket. Milton ville gärna vara en som kan hjälpa folk som var skadade och mode dåligt och sånt för han ville att barn inte skulle ha en uppväxt som han. så Milton åkte till en annan stad för att ansöka till att bil brandman eller jobba på ett sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer hålla mig till reglerna och hjälpa såna som är skadade med pengar och ta de till sjukhuset

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska ha kul och inte försöka äga det mesta och spela som att man är i riktiga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel det står någon på en väg så du kör på den utan nån anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? räts så mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla alla frågorna. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka