Nekad Acidmilleking | Medlem ansökning [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acidmilleking

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? acidmilleking

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Milton Olhsson och han är 24 år gammal och han är uppväxt i Sverige i en stad som heter Jönköping. jag jobbade i en liten affär hos en jag kände och fick lite betalt. jag hade en svår uppväxt mina föräldrar var stränga och hade jätte svårt i skolan och hade lite vänner och skolkade mycket. men när jag blev äldre så insåg jag att jag vill hjälpa barn som hade den uppväxten som jag hade. men min dröm va och jobba på sjukvård eller som brandman. så jag flyttade till en annan stad och försökte bli brandman men jag fick inte jobbet. men sen så ansökte jag till sjukvård och då fick jag jobbet till slut så fick jag det som sjukvård. Och fick vänner som jag kunde hänga med på raster och på lunch.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara online mycket och följa reglerna och jobba mycket. och visa folk som är ny till staden hur man får jobb och saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär med att man ska rpa på ett speciellt sätt så att de andra partner också kan vinna ett scenario. För att det blir inte jätteroligt om det är samma personer som vinner scenariot hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst era regler. NLR Definition innebär att du minns saker innan du dog. exempel du blev kidnappad av en kriminell och han tar dig till ett ställe och dödar dig. efter din återuppståndelse går du och berättar vem som dödat dig dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? bara i unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Du får skicka in en ansökan per 24 timme.

Du får ansöka igen 2024-05-07, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka