Nekad Acidmilleking | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acidmilleking

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579372363/

Ditt Hex-ID: 110000160819b4b

Vad är din discord tagg? acidmilleking

Vem var det som bannade dig? Kevin1x

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-14 164132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sökte genom en kille på grön mark

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis och var i hans bil sen så såg jag en medvetslös kille och jag menade inte att söka genom honom så sprang jag tillbaka till bilen också blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte meningen, jag tänkte inte på det och jag viste inte att man inte fick loota medvetslösa personer och jag skulle inte ha fått en grov ban eftersom jag hade blivit bannad innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag fick en VDM ban och jag lärde mig att inte köra så galet nära en person som inte håller med om en av mina åsikter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat ignorera det, tänka lite mer eller ta honom till sjukhuset istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska söka genom medvetslösa personer och istället hjälpa dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka