Accepterad achoo09 | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

achoo09

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100635866/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? Achoo0#2021

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Big L. Big L är född i Örebro 1993-06-01. Big L var uppvuxen i ett bråkigt område kallat Vivalla. Hans pappa var kriminell och satt i fängelset. Hans mamma blev deprimerad efter pappan åkte in så hon började ta droger och blev beroende och började sälja grejer i sin lägenhet för knark. Big L gick ibland hungrig då oftast mamman var hög på droger och knappt hemma nån gång. Tillslut så kom social tjänsten och hämtade Big L. Big L blev tagen till ett fosterhem som låg utanför ortenwave. Big L hade alltid varit intresserad av bilar. När Big L var 12 år gammal så tog han ofta bussen till Örebro centrum för att kolla på bilar. Big L hamnade i en foster familj och familjen var väldigt intresserade av bilar Hans foster pappa lärde Big L en hell del om bilar och andra fordon. Big L gick i skolan och ut ur gymnasiet. Big L har alltid varit positiv trots allt som har hänt han. Big Ls Foster familj var alltid snälla och stöttade han hela skolgången. Big L fick ett Jobb hos en gammal mekaniker som hete Björn som behövde hjälp med sin bilverkstad. Big L började lära sig jätte mycket av Björn Och dom blev nära vänner. Björn var som en morfar Big aldrig hade. När Björn dog så blev Big väldigt ledsen och flyttade hemifrån och flyttade in i ortenwave. Big L började sen jobba på ICA.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mitt mål är att ha kul med vänner och ha en seriös rp. Och förhoppningsvis få lite kontakter ingame.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem för att jag vill kunna få mer jobb möjligheter. Jag vill kunna rolspela på ett mer seriöst sätt. Jag älskar att köra på den här servern. Det vore fett kul att bli medlem ok kunna köra med mina vänner på en bra rp server. Jag har spelat på många amerikanska servrar och det är inte samma känsla som denna. Jag följer alltid reglerna så bra jag kan. Jag har haft medlem innan och det gjorde rpn mycket roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att rpa genom att jag rpar vid tex vid ett vapen hot ska jag rpa som om det var på riktigt inte slå ner eller springa iväg för det är orealistiskt

Hur hittade du Unive? har vänner som spelar på unive och vill spela med dom

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka