Nekad achoo09 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

achoo09

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100635866/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent karlsson

Vad är ditt discord namn? Achoo09#2021

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. vincent karlsson är en posetiv kille fast han har adhd stav fel och svårt att läsa jag är den mest stökiga i skolan har varit med i skolans största bråk 2 gånger så länge skolan har funnits i 1an och 2a var jag mobbad för att jag är en asiat alla 6or var på mig så när jag började 3an så den som sa minsta lilla mot mig så slog jag dom jag hade en teknik i början det var att säga vad sa du? sen när dom ska säga det igen slog jag till som sen eftersom jag bara gjorde ett slag så slog dom ner mig. så jag valde att börja i thai boxning gick i några år ingen vågade bråka med mig förutom en kille han hette Alex han kom till mig och kallade mig kort thai ching chong så jag sparkade hans small ben jag hade boots då så det gjorde ju ont bråken finns ju fortfarande idag. jag har blivit sos anmäld flera gånger jag gillar ju att skejta så jag har en skejt tool som set ut som en T och den är i metall jag vart rånad en gång sent på stan så jag bärdde den hela tiden vart jag en skulle och jag slog en kille med den så dom ser mig och tar den och slår mig så jag köpte en airsoft pistol från en vän och jag bärdde på den och ingen vågade hoppa på mig och om nån skulle så tar jag ju fram den. och jag har varit nära döden för nåt år sen i västerås så finns det ett gammalt prison island som är stängt det fanns ett bil mekanik ställe sär som jag och mina vänner skejtade på men vi viste inte att det var folk som bodde där som var berusad av dr*ger som hadde knivar hammare och sånt så en dag går vi bara runt där och vi hör en man slå nått vi springer och ser en kille med en hammare vi var 4 personer vi gick 2 och 2 utan att veta jag var snabbare en min vän och jag sprang han vet ställt bättre en mig det var han och en annan som kunde hela stället jag gick med en som kunde min vän gick med den andra så jag och min vän vi blir splittrade så han med hammaren går i mot oss så min vän riskerar sitt liv att vänta på mig och han ropar så jag vänder mig springer för bi hammar killenoch stänger dörren på han vi hoppar ut för ett fönster och hör hur han tar sunder dörren och vi hoppar ner för ett tak min vän kunde klätra den och jag var ju för kort så jag hoppar ner och stukade foten och vi ringde dom andra två dom sprang över hela ställer ner till vår utgång men dom svarar inte vi ringer igen sen svarade dom och dom var okej. så nästan hela mitt liv har vart dramatisk men nu har jag hittat dom vännerna som jag borde vara med och dom jag inte borde vara med nu hittar jag det jag ska göra och det jag inte ska göra nu har pappa hittat den respekten jag ska ha så det är mitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom det är Sveriges största server och det gör att det aldrig blir tråkigt med rp och jag känner mig som den karaktär jag spelar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rp på bästa nivå och kunna spela som en bra vän kommer även att se till att alla har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att rpa genom att jag rpar vid tex vid ett vapen hot ska jag rpa som om det var på riktigt inte slå ner eller springa iväg för det är orealistiskt

Hur hittade du Unive? jag hadde tråkigt och kollade på twitch och blev intresserad

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka