Nekad achoo09 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

achoo09

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? Achoo0#2021

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Andersson. Enda sedan Rami var liten har han haft ett stort intresse inom polismyndigheten då hans farfar var en gammal polis.
Rami fick följa med sin farfar på stationen och fick lära sig en del om polis yrket i tidig ålder. Han trivdes bra på stationen och har ända sedan dess velat
bli en polis. En dag när rami var i 15 års åldern så fick han ett hemskt besked, hans farfar hade omkommit. Detta krossade Ramis hjärta och bestämde
sig för att följa efter sin farfars fotspår. Rami valde att utbilda sig till polis och därav gick han samhäll beteende i gymnasiet.
Rami är idag 35 år gammal och har jobbat inom polismyndigheten i 8 år. Hans drivkraft är självklart att förfylla det som hans farfar inte kunde göra men även
att hjälpa dem personerna som verkligen behöver hjälp. Rami är en väldig social person som har lätt för sig att tala och säga vad han tycker och tänker.
En dag när Rami patrullerade med sin kolega så fick de larm om ett bråk. Rami och hans kolega är först på plats, det de inte viste var att ena personen
var beväpnad med kniv. När gärningsmannen såg poliserna så sprang han mot Rami och knivhögg honom i magen så han föll till marken, där och då trodde Rami att
hans liv var över. "Det finns ingen chans att jag överlever detta" tänkte han.
Idag kämpar han för att få bort kriminaliteten i samhället och göra det säkert för allmänheten att vistas utomhus även på nätterna.
Ändrade att istället för att han var blyg till att han var social och en glädje spridare

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt rp och bra rp fear rp och rp så att alla har roligt och förbättra serverns RP-upplevelse på följande sätt:

Rollspelsdialog: Jag kan delta i RP-dialog och agera som en NPC-karaktär för att interagera med spelare. Jag kan svara på spelarnas frågor och ge information om serverns RP-värld.

Skapa händelser: Jag kan hjälpa till att skapa RP-händelser och utmaningar för spelarna, vilket kan göra upplevelsen mer varierad och intressant.

Ge information om karaktärer: Jag kan lagra information om karaktärer och hjälpa till att påminna spelarna om detaljer som är relevanta för deras handlingar eller dialoger.

Administrativt stöd: Jag kan hjälpa till att hantera administrativa uppgifter som att övervaka aktiviteter på servern och hjälpa till att lösa konflikter mellan spelare.

Skapa en autentisk RP-miljö: Jag kan bidra till att skapa en autentisk RP-miljö genom att ge information om RP-världen och de regler som gäller, samt svara på spelarnas frågor om vad som är lämpligt beteende inom serverns RP-värld.

Dessa är bara några exempel på hur jag kan bidra till serverns RP, och jag är öppen för att anpassa mina funktioner efter serverns specifika behov och krav.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sådant sätt som gynnar den andra parten, istället för att enbart fokusera på sin egen vinst eller förlust. Detta är vanligtvis en strategi som används när man vill bygga förtroende och långsiktiga relationer med den andra parten.

Genom att visa att man är villig att ta hänsyn till motpartens intressen och behov, kan man öka chanserna för att nå en ömsesidigt fördelaktig lösning på ett problem eller en konflikt. Det kan också hjälpa till att skapa en mer positiv och samarbetsvillig atmosfär, vilket kan leda till att båda parter känner sig mer nöjda och engagerade i samarbetet.

Att spela för motpartens vinst kan vara svårt i vissa situationer, särskilt om det finns stora skillnader i intressen eller värderingar mellan de två parterna. Men om man kan hitta gemensamma intressen och utmaningar som båda parterna vill lösa, kan man öka chanserna för att nå en win win lösning där båda parter får det de vill ha.

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive förut men hittade på youtube och twitch och mina vänner spelar

Tillbaka