Nekad Achmodin2.0 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Achmodin2.0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? alderback_09

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Andersson, han är född 2002, John Andersson kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt under täcket medan han kunde höra sin fulla pappa slå och skrika på hans mamma. När John Andersson var 14 år förstod han verkligen allvaret i detta problem, hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om sin fars beteende, mamma hade inte ett jobb och behövde pengar från Billys pappa. John Andersson var nu 25, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb. John Andersson var tvungen att välja den kriminella vägen då han inte hade några andra val han började sin kriminella resa genom att sälja droger. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade John Andersson och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lugnt. John Andersson och hans mor hade lämnat sin far i Sverige, där John Andersson föddes. Men sen hände något, något som skulle ändra hela John Andersons liv. Hans mamma blev skjuten. Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona. Utan sin mor hade inte John Andersson något lust med livet, och började knarka. Han fick besked om att hans mamma inte skulle överleva. Nu blev John andersson Arg, han kände att alla i staden var anledningen till hans mors död. han fick mycket problem han började förlora allt som hade tjänat i sverige inna han flyttat han drack varje dag knarka varje dag och spela bort sina pengar han förlora allt och blev hemlös John va nu ingenting men efter många, månader på gata insåg John sitt problem att man kan inte leva så här det är inte mänskligt men hur skulle han ta sig till?. John började med lite små kriminella grejer igen som hit and run på bilar och annat han gjorde lite personrån och sånt små skit han började känna lite pengar igen och valde då att hyra en lägenhet och började vända om sitt liv igen men aa inte till den bra sidan av laggen då utan han blev bara fräschare än när han bodde på gatan. Några veckor senare så träffade John Pablo som var en väldigt rik man som hade många kontakter Pablo lärde känna John och John gjorde många körningar för honom som drog körningar och annat Pablo såg potential i John så Pablo berätta om en business ide som skulle göra John väldigt rik han berätta om univestaden av många möjligheter han berätta att det finns många där som skulle älska att ha John som kontakt då John har bra kunskaper inom den kriminella livet nu så John bestämmer sig att flytta till unive och vad som händer där nu det är en historia för en anna dag=D

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer bidra med ett bra och roligt rollspelande jag kommer också vara seriös när jag rpar samnt försöka göra långa och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär med att man ska kunna göra så att du vinner ibland och din motståndare ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag här har du 1 metagaming är att man tar info ooc in i din karaktär och så powergaming det menas med att man bara spelar för sig själv och att bli rik och kunna bestämma över alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har spelat på swwave nolife velo breaking och någon mner njag inte minns

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vett

Nekad.
Anledning:
Korta ner din karaktärsbeskrivning, tänk på att ha med det viktigaste bakgrund/uppväxt, intressen, personlighet, ålder och framtidsplaner.
Misstänker även att detta är AI skriver då den slår ut i AI kontrollen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka