Nekad Achmodin2.0 | Medlem ansökning [Plagiat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Achmodin2.0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kingalbin1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Alben#1603

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Andreas backlund han är 21 år. Andreas är bil intresserad och älskar att prata och skaffa nya vänner med folk. Han är väldig lojal också men kan vara lite elak eller tokig när han inte sovit på länge. Han var uppväxt i sverige med sin stora familj med 3 bröder vid namn erik joel och gustav och 2 systrar vid namn sofia och Maria. och mamma heter maria och pappa heter noah Denna familj var ganska rik, dom var jätte fattiga förr tills pappan och mamman la in en investering på 1000 kronor och 2 år senare blev dom pengarna till 2 miljoner. Sen dess har andreas levt ett bra liv. När han fyllde 17 år fick en tjej. Pappan och mamman till Robin gav dom flygbiljet till denna stad som dom förmodligen kommer bo i nu några år senare har dom planerat att flytta dit. sen kom jag hit till denna finna stan. efter jag kom till stan fick jag jobb på postnord men andreas fick sparken för han hade förstört för många bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv och duktig rpare som ska utveckla servern, jag brinner för rp och vill kunna göra det på en ny nivå och utveckla min sociala rp. Jag tycker att det är extremt kul och något man brinner för ska man satsa för!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en aktiv occh utvecklad rp som jag vill att ni ska se mer av. Jag vill dessutom rpa som polis här på servern, och kunna bidra till en rolig och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att du som polis ska låta kriminella vinna en biljakt eller scenario för att alla ska ha kul, detta är något man borde ändra på och tänka på motparten så att alla får en skans för ett roligt scenario de med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom att söka på svenska servrar och olika sociala medier och tyckte det såg ut som en bra rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka