Nekad Achilles303 | Whitelist ansökning [Kasper..Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Achilles303

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273183567/

Vad är ditt namn i verkligheten? Achilles

Vad är ditt discord namn? achilles#7621

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pedro Mendoza, han är runt 25 år gammal och kommer från Bolivia, han är en ganska glad och lugn person som har ett stort intresse av bilar, men han har inte så mycket pengar för att uppfylla sina drömmar och intressen. Därför söker han jobb för att kunna tjäna pengar. Han hade en svår uppväxt i Bolivia, båda hans föräldrar var narkotikamissbrukare och tog inte hand om honom så bra, han har därför lärt sig att ta hand om sig själv. Pedro vill uppnå ett stadie i sitt liv där han inte behöver bekymra sig om pengar, det är ett av hans mål. Om han uppnår det kan han köpa alla bilar han någonsin velat ha.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag skulle kunna bidra till servern ganska bra, jag kan bete mig på servern och inte skapa problem. Den här servern är väldigt rolig att spela på, men skulle vara hundra gånger roligare med whitelist. Jag vill ta min roleplay mer seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha mer frihet inom servern för att få göra lite roligare saker, vilket jag får tillgång till med whitelist. Den här servern är väldigt rolig att spela på men skullevara hundra gånger roligare med whitelist.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som letade efter bra svenska RP-servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul på en server, detta är en ganska bra server som jag gärna skulle spendera mer tid på. Inom själva spelet har jag inget direkt mål, jag vill mest bara kunna göra fler saker på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, detta är den enda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka