Nekad Achilles303 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle) [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Achilles303

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273183567/

Vad är ditt namn i verkligheten? Achilles

Vad är ditt discord namn? achilles#7621

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Birger Jarl, 28 år gammal. Bor i Stockholm men är ursprungligen från Eritrea. Flyttade till Sverige med hans familj när han var 13 år för en bättre framtid. Han bytte namn när han kom hit för att inte längre bli mobbad i skolan. Birger har ett intresse för bilar, men pengarna har han tyvärr inte. Han växte upp bland dåliga människor samt dåliga aktiviteter. Detta gav honom mycket kunskap om att sälja på gatan. Birger försöker tjäna pengarna för att kunna behålla sitt intresse, detta vill han göra genom droger. Förutom pengar och bakgrund så är Birger en ganska tyst person, han försöker inte starta konversationer med folk men kan gärna prata om det gäller pengar. Annars är han ganska känslokall efter händelser från Eritrea som han aldrig pratar om.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker verkligen om RP och sättet man får träffa nya människor hela tiden. Därför vill jag ta denna server mer seriöst genom att bli whitelistad. Jag vill också kunna utöva de aktiviteter som är låsta för mig just nu. Det som intresserar mig mest är drogförsäljningen som verkar väldigt rolig att tjäna pengar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här servern verkar väldigt bra, det är alltid ganska många inne vilket jag gillar. Jag gillar också människorna som spelar på den, de flesta är väldigt snälla och alltid tillgängliga om man behöver hjälp. Jag hade lite problem med att förstå saker i början men fick väldigt mycket hjälp av folk inne på servern.

Hur hittade du Multistaden? Det var en annons på FiveM menyn, den verkade bra med många spelare inne så jag testade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill som sagt kunna göra de sakerna jag inte kan och ha det roligare på servern. Jag har redan fastnat för den och om jag kunde göra mer saker skulle jag ha ännu mer kul på den. Jag vill skapa ett gäng med mina vänner där vi säljer droger, lite som någon kartell eller liknande. Det är största anledningen till min ansökan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, detta är den enda.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka