Accepterad Ache | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ache

Icke Medlem
Meddelanden
380
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Achebuss/

Ditt Hex-ID: 1100001146fd875

Vad är din discord tagg? alalal#7703

Vem var det som bannade dig? Slightly

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde efter polisen som jagade en kille på corss och då körde jag lite för snabbt och sedan började dem att jaga mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde precis om polisen på vänstersidan vid parken och svängde bort mot marjas och då följde dem efter mig men jag stannade inte sedan precis innan bärgaren så körde jag in i en stolpe vid korsningen innan bärgaren och flög av och precis efter det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JAg tror att det var en lite felaktig ban med tiden, det var min första ban och jag tycker att den kunde vara 1 timma och inte 15 dagar. Jag ångrar det mycket men det var inte jag som startade polis jaget eftersom att polisen redan jagade en annan från början med sedan gick över på mig och sket i den andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat strunta i att följa efter polisen och åka dit jag egentligen tänkte åkat ill vilket i detta fallet var ner till piren eftersom att jag ville visa upp min nya cross som jag precis hade köpt. Jag skulle också kunant ha kört mer lagligt och inte så fort som jag gjorde och stanna vid rödljus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att nu när jag blev bannad så kommer jag inte kunna spela på mer än 2 veckor men om man kör lagligt, det kanske tar längre tid men man kommer fram säkertr och utan en ban. Jag ångrar det oerhört mycket och jag kommer aldrig göra om det. jag tycker personligen att det är roligare att köra "Legit" men det är väldigt många som kör olagligt och då tänkte jag "Varför inte liksom" MEn som sagt jag ångrar det.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka