Accepterad Ache | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ache

Icke Medlem
Meddelanden
380
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Achebuss/

Ditt Hex-ID: 1100001146fd875

Vad är din discord tagg? alalal#7703

Vem var det som bannade dig? Grakke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag körde in i en vägg och snabbt fortsatte att köra istället för at säga att jag hade ont och ligga på marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar som polis och var ute och patrolerade och då såg jag en bil komma snabbt bakom mig men som saktade in lika snabbt när han såg mig. Jag bad honom att svänga åt sidan men det gjorde han inte, istället så drog han full fart frammåt och jag drar på sirenerna och sticker efter. Han drar en skarp höger sväng och jag försökte bromsa men han inte stanna heltkörde då in i en vägg ganska lindrigt. DÅ ser jag att personen har stannat och då kör jag fram till honom och ber han svänga in åt kanten igen men jag hinner inte säga klart förrän jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var en felaktig ban eftersom att jag körde in i en vägg och fortsatte att köra. Men jag tycker att det var lite överdreivet med 10dagar tycker istället 1dag. Det som jag också gjorde fel var att jag körde fram till personen som vi jagade och sa "sväng in tilll kanten" utan att ha "ont" i sin röst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Jag har lärt mig att när jag blev bannad så kommer jag inte kunna spela på mer än 2 veckor men om man kör lagligt, det kanske tar längre tid men man kommer fram säkert och utan en ban. En annan ban så har jag lärt mig att jag hade kunnat sätta igång push to talk och tänka innan jag säger saker som inte hör hemma i roleplay. Jag tycker också att jag kanske inte behövt kommentera högt vad som srkiv i chatten vilket i detta fallet var "Bannad". Den sista kommer jag faktist inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunant göra annorlunda är att jag inte skulle ha fortsatt att köra bilen efter att jag krockade i väggen och istället lagt mig på marken och sagt att jag har ont och inte gjort en omänsklig grej. Jag skulle också kunnat skippa biljakten då hasn bil var mycket snabbare än polisens och jag kanske inte skulle kunna ta honom ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer sluta att köra powergaming, så att om jag exempelvis krockar in i en vägg så ska jag säga att jag har ont och (lägga mig ner på marken) och inte åka iväg med min bil. Då menar jag också att mitt liv ska gå före biljakten. Jag kommer inte att fortästta att köra efter att jag har krockat med någon/något utan istället lägga mig på marken och säga att jag har ont. Jag kommer också att köra lungnare där det är mycket svängas så att det inte sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka