Accepterad Ache | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ache

Icke Medlem
Meddelanden
380
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Achebuss/

Ditt Hex-ID: 1100001146fd875

Vad är din discord tagg? alalal#7703

Vem var det som bannade dig? Grakke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag körde in i en vägg och snabbt fortsatte att köra istället för at säga att jag hade ont och ligga på marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar som polis och var ute och patrolerade och då såg jag en bil komma snabbt bakom mig men som saktade in lika snabbt när han såg mig. Jag bad honom att svänga åt sidan men det gjorde han inte, istället så drog han full fart frammåt och jag drar på sirenerna och sticker efter. Han drar en skarp höger sväng och jag försökte bromsa men han inte stanna heltkörde då in i en vägg ganska lindrigt. DÅ ser jag att personen har stannat och då kör jag fram till honom och ber han svänga in åt kanten igen men jag hinner inte säga klart förrän jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var en felaktig ban eftersom att jag körde in i en vägg och fortsatte att köra. Men jag tycker att det var lite överdreivet med 10dagar tycker istället 1dag. Det som jag också gjorde fel var att jag körde fram till personen som vi jagade och sa "sväng in tilll kanten" utan att ha "ont" i sin röst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3