Accepterad Ache | Ban överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ache

Icke Medlem
Meddelanden
380
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Acheee1233

Ditt Hex-ID: 1100001146fd875

Vad är din discord tagg? Ache#0286

Vem var det som bannade dig? Grodan

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från unive - powergaming - kör med bil som saknar tre däck.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde utan däck på en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega på securitas hade sett en kille stå och sparka på vårat tjänstefordon. Då sprank vi mot honom och tacklade ner honom samt satte på handbojor. Då sprang han med handbojor till sin cykel och cyklade iväg med handbojor. efter det så tog jag och min kollega bvåran bil och körde efter och då poppade alla hjulen för att den bilens hjul går sönder när man sparkar på bilen. och då fortsatte vi att köra och följa efter honom och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst den är ju till viss del rättvis, det var jag som gjorde fel genom att köra utan däck. Men jag tycker ändå att det kan varit lite hårt med 2 dagar då jag faktist inte hade någon aning om att det skulle hända (att hjulen skulle poppa) då en annan grabb hade stått och sparka på bilen och det är ju inte direkt som att man tänker att dem ska gå sönder då. Jag tycker att jag gjorde fel och jag tycker att detta kan klassas som powergaming då det inte är riktigt logiskt att köra runt utan däck, men men jag tycker ändå att jag skulle fått ha möjligheten att kanske köra tillbaka den. jag kan ju inte heller bara släppa honom och låta honom gå om han har begått skadegörelse och andra brott. Men som sagt jag håller med om att jag gjorde fel men skulle nog räckt med en varning och att skulle blivit tillsagt att byta bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var väldigt länge sedan jag var bannad så kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade självklart kunnat sluta köra bilen direkt när hjulen poppades och kört in den till sidan och istället tillkalla fler enheter som skulle kunna hjälpa till. en annan sak som jag skulle kunna göra är att bara låta honom då då det var en lallare som bröt mot ett flertal regler såsom powrgaming, sunt förnuft. Jag skulle också kunna tillkalla en bärgare som skulle fått laga bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, i framtiden kommer jag såfort däcken går sönder att köra in den till kanten och tillkalla fler enheter eller gå tillbaka till stationen eller fixa skjuts. Så jag kommer inte att köra bilar som ej har några däck i framtiden och kommer istället då kanske tillkalla en bärgare eller mekonomen som får laga min bil och sedan fortsätta med ärendet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka