Accepterad Ache | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ache

Icke Medlem
Meddelanden
380
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Ache#0286

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag satsar mycket på skolan så det kan variera rijält mycket men om man tänker nu när jag har lov s¨skulle det väl vara mellan 20:00-03:00. När det är skola kan det vara en väldig skillnad men ca 16:00-19:00 om inte senare (18:00-21:00). Något av dem tiderna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan juni 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 19....

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som server vakt så har jag i upppgift att se till att alla sköter sig och inte lallar runt. Som servervakt på Unive skulle jag hållt koll på spelarna på servern så alla regler följs, om inte reglerna på servern följs då kommer det leda tilll en indirgare ban, eller kick, jag kommer hålla ordning på folket i servern hjälpa dom med saker dom behöver hjälp med. jag är en ganska ordningsam person så varför inte testtesta att önska till servervakt på Unive Roleplay.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har märkt att ni behöver servervakter och eftersom att ni är en väldigt seriös RP så tänker jag att det vore kul att kunna bli supporter och hjälpa andra. Jag ville också bli servervakt därav att jag vill utveckla mina kunskaper inom ”att hjälp andra”. Samt på unive är det typ 400 spelare online typ och alla av dom rp:ar inte enligt reglerna och jag vill att 100% av dom ska göra det. Men det funkar inte för att hela tiden så kommer det in nytt folk som helt enkelt vill förstöra för andra och dom ska bort.

Jag vill också bli servervatk därav att jag är kunnig inom staff relaterade kommandon samt att jag är en hjälpsam eprson och dem flest av mina vänner kan relatera till det. Jag tycker om att hjälpa andra vilket är något jag brinner för. Jag vill också bli servervakt för att jag kan vara inne mycket på servern och samtidigt RP:a och vara med i scenarion men om folk gör fel där som det ofta brukar hända så kan jag fixa det genom att antingen kicka, ge en varninge elelr banna dem i högst 1h.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan vara om jag till exempel bannar någon utan anledning eller kickar någon utan anledning. Eller om jag ser "min" polare hgöra något regelbrott men bara för att han är min kompis så struntar jag i det. Eller om jag t.ex ressar någon i ett scenario eller så för att kunna vinna det.

Senast ändrad:
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka